Gå til innhold

Vil ikke være ensom mer, trenger venner igjen ..vil ha kjæreste også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Snakker litt med en gutt på snap chat men er jeg som tar initiativ. Jeg maser ikke, sender bsre snap i ny og ne. Vi kjenner hverandre ikke så godt, har bare vært på samme fest og gått på samme skole. Har veldig lyst til å bli bedre kjent, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dere noen tips??? Føler det er litt rart å bare snakke over nett...  jeg har ikke så mange venner mer pga Psyk problemer og er derfor usikker på meg selv. Er aldri på fester eller noe nesten, så er vanskelig å bli kjent med han/ folk generelt.  Hva kan jeg gjøre for å bli mer sosial? Få venner? Og bli kjent med han?

setter kjempe stor pris på svar, da jeg er desperat og føler ungdomstiden min er ødelagt til nå..

Anonymkode: 5bc08...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mer? Jeg blir alltid kjent med folk på barer, så lenge jeg ikke drikker for mye, da blir jeg bare kastet ut og så spyr jeg.

Eventuelt, begynn med en hobby. VOlleyball er en pinglete sport med gode sosiale miljøer. Det samme med handball (men handball er gørr da).

Finn interesser du kan gjøre, der møter du folk. Jobber funker også, og bonusen er at de gir deg penger for å henge der. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen tips?

Beste du kan gjør er å vise interesse for folk og ta initiativ. Kan tenke meg at det er slitsomt å komme i fra din situasjon og gjøre dette, men det er noe du må anstrenge seg for hvis du vil bli mer sosial.

Når det kommer til han fyren så får du høre om han vil møte deg ;) Eller prøve å chatte litt med han på snap først. 

Skrevet

Send han en melding der du spør om dere ikke skal møtes og ta en kaffe eller noe slik da. Du kommer ingen vei med å spille kostbar og vente på at han skal ta initiativet til en date.

Anonymkode: ec459...a36

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send han en melding der du spør om dere ikke skal møtes og ta en kaffe eller noe slik da. Du kommer ingen vei med å spille kostbar og vente på at han skal ta initiativet til en date.

Anonymkode: ec459...a36

Tror dette ikke handler om kostbarhet. Men usikkerhet og ensomhet!

• Liker 3
Skrevet

her er et veldig bra tips

gå ut på byn ta deg noen øl og bare se hva som skjer. når du er ute på byen kan du treffe mange forskjellige folk. og alt kan skje når du drikker :) ingen bykvelder er det samme :) ta deg en tur ut og nyt livet. slik har jeg vertfall blitt kjent med veldig mange av det motsatte skjønn

Skrevet
3 timer siden, brownbrown skrev:

:) ta deg en tur ut og nyt livet. slik har jeg vertfall blitt kjent med veldig mange av det motsatte skjønn

Jeg kan ikke motstå denne....

Det motsatte skjønn høres ut som det betyr noe! "Jeg ble skjønnslignet, men kontaktet advokat, og han kom til det motsatte skjønn."  "Vi skulle kjøpe maling, og Arne bestilte 20 liter fra øyemål, men må si jeg la meg på det motsatte skjønn." 

Anonymkode: f20a7...b04

• Liker 1
Skrevet

Meld deg inn i og bli aktiv i et politisk parti. Du kommer til å få venner og kjæreste på et blunk. Pluss at du lærer masse, knytter kontakter for livet og kanskje til og med finner en karriere ut av det.

Ikke for å skremme deg, men vær forsiktig med menn. Noen menn jakter spesielt etter unge jenter med dårlig selvbilde og med en historie med psykiske lidelser. De terroriserer og ødelegger jenter som er lette å kontrollere. 

Vær ekstra oppmerksom hvis han kommer med mange komplimenter. Unge jenter er veldig mottakelige for smiger og komplimenter, og dette vet rovdyrene veldig godt å utnytte. 

Ikke end opp med et liv i terror og som sexslave.

Anonymkode: b5fa3...e8b

Skrevet
På 30.12.2016 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Hei! Snakker litt med en gutt på snap chat men er jeg som tar initiativ. Jeg maser ikke, sender bsre snap i ny og ne. Vi kjenner hverandre ikke så godt, har bare vært på samme fest og gått på samme skole. Har veldig lyst til å bli bedre kjent, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dere noen tips??? Føler det er litt rart å bare snakke over nett...  jeg har ikke så mange venner mer pga Psyk problemer og er derfor usikker på meg selv. Er aldri på fester eller noe nesten, så er vanskelig å bli kjent med han/ folk generelt.  Hva kan jeg gjøre for å bli mer sosial? Få venner? Og bli kjent med han?

setter kjempe stor pris på svar, da jeg er desperat og føler ungdomstiden min er ødelagt til nå..

Jeg vet at Røde kors har turgrupper for psykisk syke. Men bor du i Oslo- området, har jeg hørt om et sted som heter 31B i Grønlandsleiret 31B, i tillegg til at man har Tøyenkirken mellom Grønland og Tøyen. Ellers kan det hende at mentalhelse.no har noe informasjon. De har i alle fall en chatte- tjeneste man kan bruke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...