Gå til innhold

Problem for "lillesøster"..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er forferdelig trang. Jeg blir ikke vid, uansett hvor mye eller hvor hardt jeg har sex og revner etterpå. Jeg har revna 6-7 ganger, og det er så forferdelig vondt.. det verste er når jeg blir penetrert, det er helt jævli i starten.. 

men hvordan er det for menn? Er det turn-off? Har fått kommentar i tidligere forhold midt i økten om at jeg er litt for trang.. og jeg har vært i et stabilt forhold nå i 10 måneder, vi har ikke hatt sex enda - fordi jeg får prestasjonsangst og er redd for å skuffe han..

så.

er det et problem for gutter?

er det vondt?

burde jeg ha noe å være redd for?

Anonymkode: b0dd3...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dette med søsteren din å gjøre?

Anonymkode: 95fd5...d71

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med søsteren din å gjøre?

"Lillesøster" - min vaginale åpning vel..?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Lillesøster" - min vaginale åpning vel..?

Du kaller fitta di for lillesøsteren din?? Dette er litt freaky må jeg så! Er det sånn da at når du og kjæresten har sex så sier du "stikk kuken din inn i lillesøsteren min"?

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller fitta di for lillesøsteren din?? Dette er litt freaky må jeg så! Er det sånn da at når du og kjæresten har sex så sier du "stikk kuken din inn i lillesøsteren min"?

Nei, det er såklart ikke det hun blir kalt under sex.. det var bare det første og "penere" jeg kom på nå

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer mikromus bedre for deg? :P

Anonymkode: 6fbba...3e2

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer mikromus bedre for deg? :P

Anonymkode: 6fbba...3e2

Mulig det..😌😊

Skrevet

Kanskje du burde ta opp dette med en gynekolog? Drit i hva karene dine syns om dette, høres jo ikke noe bra ut for deg å ha det sånn...

Anonymkode: ad9ff...f77

Skrevet

Jeg liker det! Drt blir mindre sex og dama nyter det kanskje ikke like godt, men det er en psykologisk boost å føle seg stor! Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å gå tilbake til vanlige jenter. Det kommer til å påvirke selvtilliten min

Anonymkode: f7c5d...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...