AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Er det bare å lage en random oppskrift, og steke de halve tiden? For så å fryse de ned? Så steke de resten av steketiden når man ønsker de? Kan man da ta de rett fra frys til stekeovn? Slik som med kjøpte? Anonymkode: 1928a...f29
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Er det ingen som kan noe om dette her på kg? Anonymkode: 1928a...f29
Sjallabais Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Jeg steker rundstykkene som vanlig (kanskje et par minutter mindre, sånn at skorpen ikke blir mørk) og fryser ned, også putter jeg dem i kald ovn på 100-150 grader. Da er de klare i løpet av et kvarters tid! De blir ikke tørre om du gjør det på denne måten, det blir de om de fryser de ned "uferdige" 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 På Saturday, December 31, 2016 den 11.11, Sjallabais skrev: Jeg steker rundstykkene som vanlig (kanskje et par minutter mindre, sånn at skorpen ikke blir mørk) og fryser ned, også putter jeg dem i kald ovn på 100-150 grader. Da er de klare i løpet av et kvarters tid! De blir ikke tørre om du gjør det på denne måten, det blir de om de fryser de ned "uferdige" Tusen takk for svaret, det hjalp meg mye! Nå skal fryseren fylles! Anonymkode: 1928a...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå