Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi har en villavent avtrekksvifte over komfyren. Skal spjeldet være åpent eller lukket når man ikke bruker viften til matlaging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Bruker alltid å ha mitt åpent, det fungerer jo gjerne også som ventilasjon i boligen. Det gikk galt den gangen jeg flyttet hit og gikk i dusjen uten å ha åpnet spjeldet, da slapp ikke dampen ut og brannalarmen gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Min mor har alltid hatt sin åpen - og hun er typen som trippelsjekker all informasjon og deretter følger "fasiten" til punkt og prikke, så det er nok det korrekte etter boka Men så har hun strømregninger av en annen verden også... om det i den virkelige verden (utenfor mors hode) skader å ha den stengt vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #4 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er jeg ikke helt inne på villavent avtrekksvifte. Men generellt på ventilatorer som står over komfyrer, så skal spjeldet være igjen hvis en har rør ut veggen, der luften går ut. Men hvis en har kullfilter i ventilatoren fordi en ikke kan ha rør ut veggen, eller opp taket, så skal spjeldet være åpent. Det er fordi luften skal gå ut igjen i rommet, mens kullfilteret tar lukten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå