AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 2016 har ikke vært noe bra år for meg. Fortsatt like singel som jeg alltid er, og enda en gang er jeg lei meg for noe som ikke ble. Alt står stille med meg, det funker aldri, det må nesten være meg det er noe feil med. Jeg prøver å trøste meg selv med at jeg har mye bra i livet mitt og at man ikke kan få alt, men likevel håper jeg at 2017 blir bedre. Kanskje jeg kunne funnet en kjæreste, om enn bare for en liten stund så jeg hadde prøvd det. Jeg er over 30 og unngår helst å si at jeg aldri har hatt kjæreste, det er rett og slett flaut... Kryss fingrene for at jeg finner en bra mann i 2017. Anonymkode: 69093...41d 1
Gjest Frederik Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Krysser fingrene for deg jeg også, men du må jo nesten tenke over hva du har gjort galt tidligere og å fikse på de tingene. Mest sannsynlig er jo tingene som gjør deg singel noe du kan fikse på.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 2 minutter siden, Frederik skrev: Krysser fingrene for deg jeg også, men du må jo nesten tenke over hva du har gjort galt tidligere og å fikse på de tingene. Mest sannsynlig er jo tingene som gjør deg singel noe du kan fikse på. Et problem er at det er vanskelig å treffe potensielle partnere, omtrent alle vennene mine er etablerte og har barn, de har ikke flust av single, mannlige venner å introdusere meg for. Har prøvd nettdating litt, men det er også vanskelig fordi jeg ikke bor supersentralt. De gangene jeg har truffet noen jeg liker vet jeg ikke hva jeg har gjort galt, kan hende det er utseendet som ikke faller i smak, eller kanskje det er personligheten. Jeg vet at jeg ikke er så mye å se på og kroppen min er heller ikke fin. Det er ikke så lett å finne noen jeg liker, men det er ikke fordi jeg er veldig kresen på utseendet, jeg skyr stort sett de veldig kjekke. Så jeg får prøve å treffe flere og bli finere å se på hvis jeg får det til. Anonymkode: 69093...41d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Kjenner meg veldig igjen i dette. Aner ikke hvor jeg skal møte potensielle da jeg har lite nettverk. Og nordmenn er ikke kjent for å være de mest utadvendte så å møte noen/sbakke med fremnede på dagtid er jo utelukka. Im screwed. Håper du får noen gode tips og råd her! Vit at jeg føler med deg 😊 Anonymkode: 47ca0...ff7
Gjest Frederik Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et problem er at det er vanskelig å treffe potensielle partnere, omtrent alle vennene mine er etablerte og har barn, de har ikke flust av single, mannlige venner å introdusere meg for. Har prøvd nettdating litt, men det er også vanskelig fordi jeg ikke bor supersentralt. De gangene jeg har truffet noen jeg liker vet jeg ikke hva jeg har gjort galt, kan hende det er utseendet som ikke faller i smak, eller kanskje det er personligheten. Jeg vet at jeg ikke er så mye å se på og kroppen min er heller ikke fin. Det er ikke så lett å finne noen jeg liker, men det er ikke fordi jeg er veldig kresen på utseendet, jeg skyr stort sett de veldig kjekke. Så jeg får prøve å treffe flere og bli finere å se på hvis jeg får det til. Anonymkode: 69093...41d For all del å bli finere og treffe flere er sikkert ikke feil. Men kan jo også være at du har personlighetstrekk du bør jobbe med. Ikke vet jeg, for jeg kjenner deg jo ikke. Men tenk i hvert fall over hva du kan gjøre annerledes og ha selvdisiplinen til å gjøre endringene. Sier ikke at du skal gjøre hva som helst for å få deg kjæreste, men greit å tenke over hvilke endringer man kan gjøre og så tenke over om man vil gjøre endringene. Jeg tenker at om man fokuserer på å være en bra kjæreste, fokuskerer på å treffe menn og ikke kaster bort tiden på dårlige menn så bør man klare å få seg en bra kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Han som jeg trodde var mannen i mitt liv slo opp med meg i september. Han var ikke mannen i mitt liv likevel, for jeg levde en løgn i hele vårt forhold. Han skjulte den han egentlig var. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal finne en mann som er kristen sånn at vi får giftet oss relativt tidlig sånn at jeg er litt mer sikret. Jeg har en følelse på at det kanskje ikke skjer med det første, men jeg er tålmodig. Anonymkode: 79c1b...83d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 21 minutter siden, Frederik skrev: For all del å bli finere og treffe flere er sikkert ikke feil. Men kan jo også være at du har personlighetstrekk du bør jobbe med. Ikke vet jeg, for jeg kjenner deg jo ikke. Men tenk i hvert fall over hva du kan gjøre annerledes og ha selvdisiplinen til å gjøre endringene. Sier ikke at du skal gjøre hva som helst for å få deg kjæreste, men greit å tenke over hvilke endringer man kan gjøre og så tenke over om man vil gjøre endringene. Jeg tenker at om man fokuserer på å være en bra kjæreste, fokuskerer på å treffe menn og ikke kaster bort tiden på dårlige menn så bør man klare å få seg en bra kjæreste. Når det kommer til personlighet vet jeg virkelig ikke. Jeg får som regel ganske lett venner, så helt umulig tror jeg ikke at jeg er, men litt sær er jeg vel og sikkert ikke noe for hvem som helst. Selvtilliten lider litt under omstendighetene, det hadde vært fint å føle seg ønsket som annet enn venn. Jeg innbiller meg at jeg kunne vært en bra kjæreste, men kan hende jeg har blitt for sær og rar av å være alene så lenge. Med unntak av én for mange år siden har jeg klart å holde meg unna dårlige menn, de siste har vært snille og greie, men ville ikke ha meg likevel. Anonymkode: 69093...41d
Flaskehalsen Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Du er ikke alene TS, fylte 30 år for et halvt år siden og har enda ikke hatt noe kjæreste forhold. Jeg har en flott familie og noen få gode venner, men det betyr ikke at jeg ikke føler meg ensom. Det er en følelse av at man har feilet i livet, og spesielt at man har gått glipp av noe som de fleste påstår er det beste med livet. Jeg håper jeg vil oppleve kjærlighet en eller annen gang i livet, for det er noe jeg har ønsket meg i mange år nå. Har egentlig delvis gitt opp søken, enda jeg burde nok ikke gjøre det. Men jeg står helt fast på hva jeg skal gjøre for å finne noen som passer meg. Nettdating er helt uaktuelt siden det har stort sett gitt meg negative opplevelser og prisen man må betale er alt for høy for så og si ingen respons. Dessuten så finner jeg sjeldent noen damer på disse dating sidene som har samme interesser som meg der. Bare masse frilufts mennesker som liker å gå tur i skog og mark. Jeg liker ikke festing og fyll og mine interesser er veldig basert på den digitale verden, spill, film etc. Og jeg bor ikke akkurat sentralt så hvor jeg skal treffe damer med samme interesser er det virkelige spørsmålet jeg må finne svaret på.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 2016 = fuck off Anonymkode: 8d7ae...647
Gjest Frederik Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 På 12/30/2016 den 1.35, AnonymBruker skrev: Når det kommer til personlighet vet jeg virkelig ikke. Jeg får som regel ganske lett venner, så helt umulig tror jeg ikke at jeg er, men litt sær er jeg vel og sikkert ikke noe for hvem som helst. Selvtilliten lider litt under omstendighetene, det hadde vært fint å føle seg ønsket som annet enn venn. Jeg innbiller meg at jeg kunne vært en bra kjæreste, men kan hende jeg har blitt for sær og rar av å være alene så lenge. Med unntak av én for mange år siden har jeg klart å holde meg unna dårlige menn, de siste har vært snille og greie, men ville ikke ha meg likevel. Anonymkode: 69093...41d Forstår. Jeg tror alle kan være en god kjæreste og klarer å luke ut de dårlige så gjør du jo i hvert fall noe riktig. Forstår det setter en knepp på selvtilliten om man aldri har hatt en kjæreste og det å fikse selvtilliten er jo ikke akkurat lett. Men greit å huske på at selv om du aldri har hatt kjæreste så betyr ikke det at du ikke kommer til å få en. Det betyr jo bare at du sikkert må fikse på noen ting for å få deg kjæreste og det du må fikse på trenger jo ikke være mer enn å gå på et par dater. Alle kan også bli mer attraktive som kjærester. Alle kan jo passe på kroppen, kle seg pent, bli hyggeligere, bli varmere, smile mer, bli bedre til å lytte, bli mindre kranglete, mindre masete osv. I tillegg kan man eksponere seg for flere og invitere flere på date. Sier ikke at du skal gjøre alt det jeg listet opp. Jeg sier bare at egenskapene som gjør at man får kjæreste er egenskaper man i stor grad har kontroll over.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 Blir ingen forandring selv om året skifter hvis man ikke tar grep selv. Anonymkode: d5c1b...f22
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #13 Skrevet 31. desember 2016 9 timer siden, Frederik skrev: Forstår. Jeg tror alle kan være en god kjæreste og klarer å luke ut de dårlige så gjør du jo i hvert fall noe riktig. Forstår det setter en knepp på selvtilliten om man aldri har hatt en kjæreste og det å fikse selvtilliten er jo ikke akkurat lett. Men greit å huske på at selv om du aldri har hatt kjæreste så betyr ikke det at du ikke kommer til å få en. Det betyr jo bare at du sikkert må fikse på noen ting for å få deg kjæreste og det du må fikse på trenger jo ikke være mer enn å gå på et par dater. Alle kan også bli mer attraktive som kjærester. Alle kan jo passe på kroppen, kle seg pent, bli hyggeligere, bli varmere, smile mer, bli bedre til å lytte, bli mindre kranglete, mindre masete osv. I tillegg kan man eksponere seg for flere og invitere flere på date. Sier ikke at du skal gjøre alt det jeg listet opp. Jeg sier bare at egenskapene som gjør at man får kjæreste er egenskaper man i stor grad har kontroll over. Jeg er litt uenig her, jeg. Jeg tror ikke man er langtidssingel fordi det automatisk er "noe galt" med personen, jeg tror det handler aller mest om hvem man faktisk klarer å møte. Jeg har vært i kvinnedominerte miljøer hele livet mitt, og har også venninner med få kompiser. Da har jeg møtt få menn, og det har resultert i lange perioder uten noe forhold. TS, jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen din. Selv gav jeg nå opp nettdating da det gikk så veldig dårlig de siste 2 gangene. Møtt flere menn som egentlig ikke vil ha noe forhold (i alle fall ikke med meg). Jeg er kjempelei av å være singel og føler meg mye ensom. Så i 2017 skal jeg begynne med to nye fritidsaktiviteter, både for å treffe mer nye folk, men også for å fylle livet mitt med litt andre ting. Anonymkode: 83420...4ce 3
Gjest Frederik Skrevet 31. desember 2016 #14 Skrevet 31. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt uenig her, jeg. Jeg tror ikke man er langtidssingel fordi det automatisk er "noe galt" med personen, jeg tror det handler aller mest om hvem man faktisk klarer å møte. Jeg har vært i kvinnedominerte miljøer hele livet mitt, og har også venninner med få kompiser. Da har jeg møtt få menn, og det har resultert i lange perioder uten noe forhold. TS, jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen din. Selv gav jeg nå opp nettdating da det gikk så veldig dårlig de siste 2 gangene. Møtt flere menn som egentlig ikke vil ha noe forhold (i alle fall ikke med meg). Jeg er kjempelei av å være singel og føler meg mye ensom. Så i 2017 skal jeg begynne med to nye fritidsaktiviteter, både for å treffe mer nye folk, men også for å fylle livet mitt med litt andre ting. Anonymkode: 83420...4ce Jeg har jo ikke skrevet at det er "noe galt" med personen, jeg har sagt at personen gjør noe galt. Og et av eksemplene jeg hadde var at man må gå på flere dater seg selv mer og det er jo nettopp pga mangel på eksponering du sier du har vært singel. Endret 31. desember 2016 av Frederik
Nowayback Skrevet 1. januar 2017 #15 Skrevet 1. januar 2017 På 30.12.2016 den 0.09, AnonymBruker skrev: 2016 har ikke vært noe bra år for meg. Fortsatt like singel som jeg alltid er, og enda en gang er jeg lei meg for noe som ikke ble. Alt står stille med meg, det funker aldri, det må nesten være meg det er noe feil med. Jeg prøver å trøste meg selv med at jeg har mye bra i livet mitt og at man ikke kan få alt, men likevel håper jeg at 2017 blir bedre. Kanskje jeg kunne funnet en kjæreste, om enn bare for en liten stund så jeg hadde prøvd det. Jeg er over 30 og unngår helst å si at jeg aldri har hatt kjæreste, det er rett og slett flaut... Kryss fingrene for at jeg finner en bra mann i 2017. Anonymkode: 69093...41d Lykke til! Måtte ønskene dine gå i oppfyllelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå