AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hei! Møtte en fantastisk gutt/mann på tinder og vi har vært ute 5 ganger kysset og holdt hender på date 4 og 5, så gikk ganske sakte frem. Han er 20 og jeg 22, så 2 års aldersforskjell. I dag snakket vi litt på meldinger og det ble snakk om tidligere forhold. Det viser seg at han ikke har vært i noe forhold tidligere, og at han ikke har så mye erfaring med jenter generelt (bare kysset, aldri sex) iom at han fremdeles er ung er det jo ikke såå unormalt. (Han er ganske sjenert) Jeg derimot har hatt sex med 5 stk, 3 av de kjærester. Bare datet og vært sammen med en del eldre gutter/menn som allerede har en del erfaring (litt unormalt for meg å bli betatt av en som er yngre) Hvordan skal jeg ta det herfra? Vil jo ikke på noen måte presse han til noe han ikke vil, så tar det jo selvfølgelig ting i hans tempo. Er som sagt vant med å date menn som er en del eldre enn meg selv. Føler meg litt som jeg utnytter han fordi jeg er eldre på en måte (noe som er teit fordi det er jo bare to år..) Anonymkode: 07367...b68
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Vet ikke hvordan du skal gå frem i detalj. Men du har nå en mulighet til å lære han opp og tilpasse han helt etter eget ønske og behov. Er du tålmodig og systematisk i treningen, kan han med tiden bli ditt helt eget skreddersydde sexleketøy. Anonymkode: ae4e8...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Ta litt føringen og bestem litt og vis han hvordan du vil at det skal gjøres (ikke bostavelig som i en seksualundervisningstime, men mer med veiledning og slik). Anonymkode: 3e6c7...011
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Du sier at han er meget sjenert gutt, så må du nok "break the ice" Jeg er akkurat som han, har aldri hatt sex og meget sjenert. Hvis jeg møter ei jente, så antakeligvis blir det vanskelig for meg å be om sex. Jeg synes at han har lyst på det, men møtested hjelper ikke han å gå frem! Jeg anbefaler at dere møtes på et sted kor dere kunne være alene, så kommer dere nok ti å tenne hverandre. Anonymkode: 3ee82...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå