hopeful Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Vet ikke om dette er riktig forum, men det handler om brylup, så prøver. Jeg har alltid ønsket å gifte meg. Kjole, selskap, god mat og feiring av oss. Men så kommer gjestelista. Hvem skulle jeg bedd, jeg har ingen nære venner, mine eldre søsken har jeg et elendig forhold til (ene prater jeg ikke med lengre). Jeg hadde en vennegjeng jeg så for meg å be. Men så giftet hun ene seg for et par år siden. Jeg ble ikke invitert. Snart skal et annet par gifte seg fra samme gjeng. Jeg er ikke invitert. Så de gidder jeg ikke å invitere. Og da står jeg med null venner igjen. Så da kjenner jeg det grøsser i magen på å gifte meg. Og da mister jeg en drøm i livet. Noen som har noen gode ord til meg? Føltr bare jeg måtte få det ut et sted
Tibbie Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Ahh, jeg kan skjønne at det ikke er så morsomt :/ Har partneren din mange venner, som kanskje også er blitt venner av deg? Eller har du kanskje en stor familie, sett bort fra søstrene dine, som kan fylle opp din del av gjestelista? Jeg er usikker på hva jeg ville gjort i din situasjon, men det er mulig at eg hadde vurdert å utsette bryllupet og jobbet med å bygge meg et "nettverk". For venner trenger du jo uansett etter bryllupet. Har du forlover, i det minste? : )
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg har veldig få venner selv, partneren min har en liten vennegjeng som jeg har vært så heldig å få bli med i 😊 ang bryllupet så fant vi ut at det ville bli hyggeligere for oss å dra til utlandet, slik at vi ikke følte vi måtte invitere en stor gjeng, men heller bare være oss to samt nærmeste familie og to vennepar Det funket ihvertfall supert for oss. Anonymkode: 68135...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå