AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Setter kvinner fitta si for høyt? Donald Trump er en veldig smart og klok mann, som nå er blitt president. Han snakker om å ta kvinner på fitta? Er dette bare uskyldig flørting. Bør norske kvinner slutte å sette fitta så høyt? Anonymkode: 0c19c...c8f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 🙄🙄🙄 rip kvinneguiden Anonymkode: 8c544...7b0 41
Kinno Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🙄🙄🙄 rip kvinneguiden Anonymkode: 8c544...7b0 Hahaha...er iallefall på tide å finne senga.. 😂 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄🙄🙄 rip kvinneguiden Anonymkode: 8c544...7b0 Akkurat nå, Kinno skrev: Hahaha...er iallefall på tide å finne senga.. 😂 Hvem tror dere at dere er egentlig som kommer med sånt piss? Jeg diskuterer hva neste president i USA har sagt, hvis dere skal være barnslig kan dere pelle dere i seng! Anonymkode: 0c19c...c8f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Setter kvinner fitta si for høyt? Donald Trump er en veldig smart og klok mann, som nå er blitt president. Han snakker om å ta kvinner på fitta? Er dette bare uskyldig flørting. Bør norske kvinner slutte å sette fitta så høyt? Anonymkode: 0c19c...c8f Så søtt, en liten antiTrump. Dakars, er du fortsatt litt sår over valget? Anonymkode: 1d65e...354 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så søtt, en liten antiTrump. Dakars, er du fortsatt litt sår over valget? Anonymkode: 1d65e...354 Tro meg!, jeg støtter Trump! Anonymkode: 0c19c...c8f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 ja alle vet jo at pikk er ut hallo, forstår at du får komplekser. og kanskje er envious. stakkars dere som er annenrangs og født med feil shønn og må gå rundt og være intelligente og uhyre dumme på samme tid mens vi er keeper of the seven keys. stakkars dere ass skjønner dere må voldta og hevde dere på taperslige måter som gjør at dere dummer dere enda mere ut hvis det er mulig. ikke lett å være annenrangs skjønner det ass. trur jeg hadde fått tapermentalitet og blitt voldelig sjøl ass. Anonymkode: 4a547...9e8 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Hvis noen hadde tatt på meg nedentil uten mitt samtykke hadde jeg sett på det som et alvorlig seksuelt overgrep og handlet deretter. Jeg hadde altså sørget for at den mannen hadde blitt steril. Man bør altså ikke prøve å utsette kvinner for seksuelle overgrep, for man vet aldri om det er meg man møter, og da kan jeg love at de kommer til å angre kraftig på det. Det handler ikke om å "sette fitta si høyt", men å ikke bli utsatt for voldtekt og seksuelle overgrep. Dette gjelder både for menn og kvinner. Ingen ønsker å bli voldtatt. Anonymkode: c5d8d...532 14
Mari Y Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Setter kvinner fitta si for høyt? Donald Trump er en veldig smart og klok mann, som nå er blitt president. Han snakker om å ta kvinner på fitta? Er dette bare uskyldig flørting. Bør norske kvinner slutte å sette fitta så høyt? Anonymkode: 0c19c...c8f Selvsagt er det det, dersom hun ikke er med på det. Man tafser ikke på folk helt tilfeldig, for å si det slik😉
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Tafsing uten samtykke er huleboeroppførsel og bør straffes deretter, med et slag i hodet. Anonymkode: c2bab...9e9 14
fuglekvitter__ Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Setter kvinner fitta si for høyt? Donald Trump er en veldig smart og klok mann, som nå er blitt president. Han snakker om å ta kvinner på fitta? Er dette bare uskyldig flørting. Bør norske kvinner slutte å sette fitta så høyt? Anonymkode: 0c19c...c8f Det får du vel spørre disse kvinnene du gjør dette med, og se hva slags svar du får av dem. Jeg tror ikke noen vil det. Du tror kanskje at dem vil det, men da er du på bærtur - det er jeg ganske sikker på. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tafsing uten samtykke er huleboeroppførsel og bør straffes deretter, med et slag i hodet. Anonymkode: c2bab...9e9 Hm...taes til etteretning neste gang noen damer tar meg på rumpa ute. Du var dog litt mildere enn hun som ville sterilisere menn som taftset. Anonymkode: 1d65e...354
Ginavn Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Jeg vet ikke hva som er verst, at folk sier "big deal", eller tanken på at noen kan komme til å ta meg på dåsa. Tror det er det første, for man kan ikke slå til folk som sier "bigg diil, lissom", mens det er kanskje litt mer forståelig om man blir tatt på dåsa uten samtykke 5
Jus sanguinis Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 1 minutt siden, Ginavn skrev: Jeg vet ikke hva som er verst, at folk sier "big deal", eller tanken på at noen kan komme til å ta meg på dåsa. Tror det er det første, for man kan ikke slå til folk som sier "bigg diil, lissom", mens det er kanskje litt mer forståelig om man blir tatt på dåsa uten samtykke Jeg har mer lyst til å slå folk som sier "bigg diil" enn folk som tar kvinnfolk på dåsa. 2
Gjest canacas Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Er det eneste mulighet til å få tatt på en du har TS, å kjøre Trumps alternativ? Prøv og du får juling. Tosk.
WubWub Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 Jeg hadde ikke satt pris på å bli tafset i skrittet av alle og enhver 3
Jus sanguinis Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tror trådstarter egentlig bare ønsker å gjøre mot kvinner det han ønsker kvinner skal gjøre mot ham. Og det er jo egentlig en ganske rimelig holdning, ikke sant? 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Jeg tror trådstarter egentlig bare ønsker å gjøre mot kvinner det han ønsker kvinner skal gjøre mot ham. Og det er jo egentlig en ganske rimelig holdning, ikke sant? Nei. Anonymkode: 838df...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #20 Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm...taes til etteretning neste gang noen damer tar meg på rumpa ute. Du var dog litt mildere enn hun som ville sterilisere menn som taftset. Anonymkode: 1d65e...354 Åja, så det er så mange kvinner som stikker handa nedi bokseren din og tar deg på pikken hver gang du er ute eller? For du sammenligner ikke akkurat det samme her da. Anonymkode: c5d8d...532 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå