AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hei hei, jeg holder på med en fyr og han er veldig av og på, helt gal en stund og så helt knyst. Nå er det 3 dager siden jeg hørte fra han så jeg har lyst til å legge ut ett nytt profilbilde i løpet av morgendagen eller noe sånn og jeg vil veldig gjerne at det skal fange hans oppmerksomhet. Jeg er ikke typen som skifter profilbilde veldig ofte så jeg tror ikke han kobler at det har noe med han å gjøre. Hva synes gutta er hot? Profilbildet skal selvfølgelig være påkledd og ikke slutty eller tacky. Bare som om jeg har lagt ut ett bilde jeg tilfeldigvis ser deilig ut på. Setter pris på hjelp J19 Anonymkode: a8f75...a2b
meeeg9 Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jeg syns det høres ut som en dum idé. Hvis ud er smart nok vet du at du ikke trenger å fange oppmerksomheten til noen ved å bytte profilbilde. Er han virkelig interessert, vil det være av andre grunner. 2
Gjest Frederik Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Hvilken mann har ikke blitt sjarmert av at jenta han datet la ut et nytt profilbilde på facebook.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Ikke for å dra alle menn/gutter under en kam, men alle menn/gutter blir helt betatt av bilder der kvinnen har kledd seg ut som en klovn mens de spiser pai. Du får iallfall oppmerksomhet fra han igjen. Anonymkode: dd0ab...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Ville valgt et girl-next-door-bilde med minimalt med sminke. Da skiller du deg ut på den positive måten 😊 Anonymkode: 4d895...211 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Jøss så kritiske folk var her da. Det er ett bilde ikke en kokt kanin liksom 😂 Sist jeg byttet bilde var i fjor sommer da hadde jeg helt blondt hår, nå har jeg nesten svart så planen var å bytte uansett, tviler på at han kommer til å koble at det har noe med han å gjøre da facebook uansett er den plattformen vi har hatt minst kontakt, da hadde han reagert mer på hyppige snapstories vil jeg tro. Naturlig bilde var en god idé Anonymkode: a8f75...a2b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Kvinner som skal se deilig ut på profilbildet er så turnoff for min del. Men så er jeg ute etter mye mer seriøse forhold enn bare sex og lek. Anonymkode: 3c241...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå