Gjest Ms. Daisy Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hei Skal planlegge tur til Italia, men sliter litt med tog da. Søker på tog fra Milano til Bergamo på en dato, men får ingen treff. Kanskje jeg bruker feil nettside? Noen som har reist med tog i Italia og kan gi noen tips? Reiser med to tenåringer så vi blir totalt 4 da
Christiane_W Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Har du prøvd Trenitalia? http://www.trenitalia.com/tcom-en Jeg booket tur-retur billett mellom Roma og Firenze hos dem og det fungerte helt supert. 1
Gjest Overrasket Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 I Nord-Italia fungerer tog utmerket. Toget mellom Bergamo og Milano ta +/- 50 minutter. Kanskje du søker for langt frem i tid? Det er ikke alltid rutetabellen er søkbar for mange måneder fremover.
Example Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Tog i Italia fungerer veldig greit, i alle fall der jeg har tatt det, som var i sør i Pescara-området. Eneste problemet kunne være å finne ut hvor man kjøpte billett på de litt mindre stedene uten bemannet stasjon. Men begynner å bli noen år siden nå, så er sikkert bedre nå, og enklere i nord enn i sør.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Du kan også bruke Google Maps for å se hvilke linjer som går dit. Anonymkode: a59a2...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå