AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #21 Skrevet 18. januar 2017 På 29.12.2016 den 22.34, AnonymBruker skrev: Du mener vel en normal penis? Drar forhuden iallefall helt tilbake og begynner å slikke og suge Anonymkode: b1350...a2d Hva er vits med forhud hvis man skal trekke den tilbake uansett? Skjønner meg ikke på de som klager på at det er vanskelig å suge de som er omskjært. Anonymkode: 121c4...261
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #22 Skrevet 18. januar 2017 Mannen min liker at jeg er forsiktig i starten. Så jeg begynner alltid og suge med forhuden oppe. Etterhvert drar jeg den ned litt etter litt mens jeg suger. Han synes ikke det er noe godt og dra ned huden med en gang uten at det er mye spytt. Anonymkode: 90c36...586
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #23 Skrevet 19. januar 2017 På 18.1.2017 den 6.51, Inwe skrev: Egentlig ikke. Var forsiktig i begynnelsen, men han foretrekker at jeg ikke er det. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min liker at jeg er forsiktig i starten. Så jeg begynner alltid og suge med forhuden oppe. Etterhvert drar jeg den ned litt etter litt mens jeg suger. Han synes ikke det er noe godt og dra ned huden med en gang uten at det er mye spytt. Anonymkode: 90c36...586 Du var kanskje forsiktig pga. erfaring med tidligere menn som ville at du skulle være forsiktig med forhuden, Inwe? Konklusjonen her er vel at det er stor variasjon på hva vi menn liker.. Mitt tips er å spørre seg fram med partneren. Feks. kan en spørre, "Vil du at jeg skal dra ned forhuden nå? Er det deilig hvis jeg gjør sånn?" osv. osv. Menn setter pris på damer som spør og gjør sitt beste for at det skal være godt Anonymkode: c8f94...4b8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #24 Skrevet 19. januar 2017 Jeg hater virkelig når hun drar forhuden opp. Får absolutt ingen nytelse når hun drar den opp og ned. Det beste er når hun holder den nede, eller iallefall under kanten til hodet. Tror jeg like greit kutter den vekk snart. Er egentlig bare en irritasjon 😅 Anonymkode: b1350...a2d
Inwe Skrevet 19. januar 2017 #25 Skrevet 19. januar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du var kanskje forsiktig pga. erfaring med tidligere menn som ville at du skulle være forsiktig med forhuden, Inwe? Konklusjonen her er vel at det er stor variasjon på hva vi menn liker.. Mitt tips er å spørre seg fram med partneren. Feks. kan en spørre, "Vil du at jeg skal dra ned forhuden nå? Er det deilig hvis jeg gjør sånn?" osv. osv. Menn setter pris på damer som spør og gjør sitt beste for at det skal være godt Anonymkode: c8f94...4b8 Nja, jeg er alltid forsiktig til å begynne med siden jeg ikke har en slik selv og vet ikke hvordan det føles. Jeg har vært borti menn jeg så vidt får være nær og menn jeg nesten føler jeg drar av penisen på. Har forsåvidt ikke spurt samboer, men merker da hva han liker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #26 Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, Inwe skrev: Nja, jeg er alltid forsiktig til å begynne med siden jeg ikke har en slik selv og vet ikke hvordan det føles. Jeg har vært borti menn jeg så vidt får være nær og menn jeg nesten føler jeg drar av penisen på. Har forsåvidt ikke spurt samboer, men merker da hva han liker. Det skal veldig mye til før det blir vondt. Det er oftere at jeg egentlig ikke føler så mye Anonymkode: b1350...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #27 Skrevet 19. januar 2017 Trekker den tilbake. Er det kukost der, så slutter jeg. Anonymkode: 9ad74...214
Inwe Skrevet 20. januar 2017 #28 Skrevet 20. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal veldig mye til før det blir vondt. Det er oftere at jeg egentlig ikke føler så mye Anonymkode: b1350...a2d Invinduelle forskjeller der så alltid greit å være litt forsiktig til å begynne med. Bedre at han ikke kjenner noe enn at det gjør veldig vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå