Gå til innhold

Forhud ved suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere med partner som har intakt forhud. Lurte litt i forhold til behandling av forhuden under BJ. Hvordan pleier dere å gjøre det? Pleier dere å trekke den tilbake og blottlegge penishodet med en gang når dere skal suge? Eller bør man være litt forsiktig i starten og evt. vente til han er "mer våt"?

Anonymkode: c8f94...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekker den tilbake med en gang. Han pleier stort sett å være veldig våt før jeg har rukket å begynne uansett. 

Anonymkode: 3fc2f...3fd

• Liker 3
Skrevet

Du mener vel en normal penis?

Drar forhuden iallefall helt tilbake og begynner å slikke og suge

Anonymkode: b1350...a2d

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Drar forhuden tilbake og slikker/suger. Bruker mye spytt selv om han har mye precum

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener vel en normal penis?

Drar forhuden iallefall helt tilbake og begynner å slikke og suge

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Drar forhuden tilbake og slikker/suger. Bruker mye spytt selv om han har mye precum

TS her. Ja, mener en normal pikk. Men man bør vel være forsiktig med å dra den helt tilbake/stramt tilbake viss han ikke er helt våt? Drar du forhuden helt tilbake selv om han ikke er våt?Har skjønt det slik at det kan vere ubehagelig om man er uforsiktig med forhuden før det er skikkelig vått.

Ved runking, drar dere forhuden helt bak hodet hver gang, eller lar dere den ligge over hodet hele tiden når dere drar den?

Skrevet

Litt usikker på hvor mye erfaring du har. Menn blir ikke særlig våte. Det kan komme litt precum, men blir ikke fryktelig vått av den grunn. Bruk spytt og tunge for å få det vått!

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ja, mener en normal pikk. Men man bør vel være forsiktig med å dra den helt tilbake/stramt tilbake viss han ikke er helt våt? Drar du forhuden helt tilbake selv om han ikke er våt?Har skjønt det slik at det kan vere ubehagelig om man er uforsiktig med forhuden før det er skikkelig vått.

Ved runking, drar dere forhuden helt bak hodet hver gang, eller lar dere den ligge over hodet hele tiden når dere drar den?

Dette kommer helt an på hvor stram forhuden er. For noen som har mye forhud gjør det gjerne mindre vondt å trekke den helt tilbake over hodet, mens de som har lite, eller stram forhud, vil det å dra den over hodet i erigert tilstand være ubehagelig og for noen til og med smertefullt. Dette må du bare prøve deg fram og finne en måte som fungerer med den aktuelle partneren og hvordan han er utformet. Du kan helt fint også spørre ham hva han synes er best. 

Jeg var en gang med en mann som hadde veldig trang forhud, er nesten sånn jeg tror han burde blitt operert, for det var virkelig sånn at han ikke fikk forhuden over hodet når han var hard. Jeg hadde kun hatt en kjæreste (sexpartner) før og gjorde da sånn jeg hadde gjort med ham, men mer forsiktig tilnærming siden det var en ny fyr, men han her ble helt forferdet over hvordan jeg kunne behandle utstyret hans. Han ville helst at jeg skulle, ja, nesten bare stryke opp og ned utenpå forhuden utenfor overgangen mellom hodet og skaftet på en måte, som ikke ble runking utifra slik jeg så på det. Det er godt vi aldri endte opp med vanlig sex, for da tror jeg bare han hadde fått vondt da også. 

Poenget (bortsett fra å utlevere meg selv fullstendig) er at noen menn har veldig stram forhud, noen opererer dette, mens andre ikke vet at det ikke skal være sånn, så hvis han synes det er ubehagelig og smertefullt å trekke forhuden tilbake er det mulig at han har det slik. 

Skrevet
37 minutter siden, eksentrisk skrev:

Litt usikker på hvor mye erfaring du har. Menn blir ikke særlig våte. Det kan komme litt precum, men blir ikke fryktelig vått av den grunn. Bruk spytt og tunge for å få det vått!

Dette kommer da helt an på fyren. Min samboer blir iallefall såpass våt at det nærmest drypper av han. Hvor mye precum som kommer varierer veldig fra mann til mann. 

Anonymkode: 3fc2f...3fd

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal veldig mye til for at noe er smertefullt. Og de svært sjeldne blir ikke, og trenger ikke, å bli våte. 

Personlig så liker jeg ikke at det er så vått, på grunn av at det blir mindre friksjon

Gjest Underdanie
Skrevet

Dra foruden tilbake å suge, bruk endel spytt å dra forhuden frem og tilbake mens du suger å bruk tungen over strengen. Det er vannvittig deilig når det skjer:P

Skrevet
2 minutter siden, Underdanie skrev:

Dra foruden tilbake å suge, bruk endel spytt å dra forhuden frem og tilbake mens du suger å bruk tungen over strengen. Det er vannvittig deilig når det skjer:P

Samtidig som det er vanvittig forskjellig hvordan gutten liker det.

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare om han har trang forhud du må dra litt forsiktig og bruke mye spytt. For da kan det gjøre vondt å dra den helt bak.

Skrevet

Samboeren min har veldig lite precum så sjelden han er våt uavhenging av hva vi har gjort før jeg suger han. Jeg drar forhuden helt tilbake før jeg suger uansett. Han liker det sånn.

• Liker 2
Gjest Underdanie
Skrevet
5 timer siden, Hjärtat skrev:

Det er sant. Men er ikke feil å gjøre sånn, men er lov å spørre og fortelle hva dem liker. For meg er dette en vinner:P

Skrevet

Jeg kan i alle fall fortelle hva som jeg foretrekker nå jeg blir sugd:

Forhuden trukket helt tilbake og holdt i ro der. 

Nei det er ikke vondt å få forhuden trukket tilbake og få lepper og tunge direkte på glansen. Husk at det er en kuk det er snakk om og den tåler litt.

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 30.12.2016 den 11.17, Inwe skrev:

Samboeren min har veldig lite precum så sjelden han er våt uavhenging av hva vi har gjort før jeg suger han. Jeg drar forhuden helt tilbake før jeg suger uansett. Han liker det sånn.

Men det er vel med en viss forsiktighet dere drar forhuden tilbake? Hodet er jo gjerne veldig ømfiendtlig når det er tørt, så det er vel kanskje lurt å "fukte" det litt med spytt/tunge før man drar den ned eller?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel med en viss forsiktighet dere drar forhuden tilbake? Hodet er jo gjerne veldig ømfiendtlig når det er tørt, så det er vel kanskje lurt å "fukte" det litt med spytt/tunge før man drar den ned eller?

Egentlig ikke. Var forsiktig i begynnelsen, men han foretrekker at jeg ikke er det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde at det som var deilig var at forhuden ble dratt opp og ned jeg. Trodde det var hele poenget liksom :sjenert: 

da har jeg lært noe nytt i dag! 

Anonymkode: 801cf...ada

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at det som var deilig var at forhuden ble dratt opp og ned jeg. Trodde det var hele poenget liksom :sjenert: 

da har jeg lært noe nytt i dag! 

Anonymkode: 801cf...ada

Det er det, for de fleste menn når de onanerer ;) men husk at tråden handler om suging, ikke runking. ;)

Anonymkode: 79a09...450

Skrevet
På 30.12.2016 den 9.13, Hjärtat skrev:

Nei. Dette er likt for alle.

Anonymkode: 6daeb...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...