fuglekvitter__ Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 (endret) Er det flere enn meg som reagerer på youtubes musikkvideoer? Under videoen står det at forherligelse av vold ikke er lov, det er en rapport-knapp der og man kan da rapportere voldelige vidoer til youtube selv. Det blir litt selvmotsigende, spesielt siden det aldri blir fjernet. Jeg vet at de har tv-serier der, og sikkert kul musikk også, men det er en del rap og hiphop som det kalles som virkelig ikke hører hjemme noe sted. Ikke på youtube en gang, så spørsmålet blir: Hvorfor får youtube publisere slike ting, og hvorfor sletter de ikke videoer som handler om vold noe de selv vil ha slettet (det er reglementet å youtube). Her f.eks er en video som er ute på youtube: Det er bare aggressiv musikk, og bare slemme ting som blir sunget om. Og når de spesifiserer at det ikke er lov å legge ut slike ting så må jo eieren av siden ta i et tak og slette denne elendige musikken, hvis det er musikk? De påstår det. Nå dukker det opp en helt grusom sang der inne i fra noen i Sverige som selv mener dem er kjempe flinke med reagge og musikk, men det er bare onde og slemme ting som blir sunget om, og hvis noen vet hvor man kan slette det eller om de kan gjennomgå dette så er jo det fint. Det er haugevis av slike sanger der. Endret 29. desember 2016 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 De synger jo om hvordan de opplever livet og at de opplever å bli utsatt for vold av politiet og staten. Musikken er en måte å kommunisere på. At man synes musikken er dårlig er ikke noe argument for å få det fjernet. Anonymkode: f4d39...d35 1
fuglekvitter__ Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De synger jo om hvordan de opplever livet og at de opplever å bli utsatt for vold av politiet og staten. Musikken er en måte å kommunisere på. At man synes musikken er dårlig er ikke noe argument for å få det fjernet. Anonymkode: f4d39...d35 Mulig det, men det har i følge youtube selv ingenting der å gjøre. Forherligelse av vold som det kalles av youtube ble bedt om å bli rapportert inn til youtube, så en dag satte jeg meg ned for å rapportere noen av disse musikk-videoene. Jeg fikk aldri noe svar, og de er der fremdeles. Uten å peke på noen, så er disse et rap-band i fra sverige som har Snoop dog (eller snoop dawg om de vil) som deres forbilde og har endelig fått treffe han, og nå er dette de verste videoene som har dukket opp der inne. Jeg har selv aldri lett meg frem til slikt, det dukker opp hvis man åpner youtube. Men det dukker opp andre ting også. F.eks Rihanna, Karpe Diem, Indisk musikk, engelske serier, tysk musikk ja, masse annet og. Youtube brydde seg ikke om sine egne regler en gang. Nå valgte jeg bare denne sangen som en slags demonstrasjon eller hva man kan kalle det på hva dem selger publiserer. Ikke at det er deres feil altså. Lurer på om dem vet at dem er ute på youtube? Slik som han pewdie pie som ble kjendis etter youtube, eller justin bieber f.eks. He he... Nå er vel ikke disse noen Justin Bieber da men... Ja, de er mye sinna på myndigheter og gjør en del opprør virker det som. Lite å få gjort med musikken, og har ingen interesse av å få dem til å slutte med musikk. De får jo bare mene dette, men er fortsatt litt forbauset over at youtube som ber om å gå det fjernet ikke fjerner det. Da er det godt å ha iTunes eller muligheten til å søke opp litt hyggeligere sanger. Smaken er som baken. Endret 29. desember 2016 av fuglekvitter__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå