Snutus Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Til dere som ha kjøpt kjoler i utlandet. Hvordan gjør dere det med størrelse og tilpassing. Jeg har funnet en kjempefin kjole på Unik brudestudio. Den koster 12900 i Oslo og 9500 i Danmark. Spørsmålet er om det lønner seg å reise dersom jeg må dit flere ganger.
Cathie Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo kjøpe den og ta den med til norge og gå til en brudesalong her og levere den til tilpassning.. Pluss at mange skreddere syr brudesøm.. er ikke noe som man må få gjort på selve brudesalongen
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Jeg kjøpte min Maggie Sottero Celeste i Danmark. Jeg prøvde den i Norge og fikk da greie på str, farge osv. Den koster 15.900 NOK. Jeg dro til Danmark (kjørte) tidlig en fredag morgen og var der til timen min kl 13. Kl 15 var den ferdig sydd inn av skredder for 50 kr. Kjolen min fikk jeg for tilsammen 6.500 DKR ! ! ! Kjempe fornøyd med all hjelp, og servicen var tipp topp! Jeg anbefaler på det sterkeste å gjøre dette... Kjolen min er forresten denne (det er meg på bildet): http://boards.modernbride.com/eve/ubb.x?a=...3102&m=95510841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå