Gå til innhold

Finnes det en god og behagelig bh??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av bh'er. Akkurat nå har jeg to stk fra sloggy. Ganske behagelig, men gir lite støtte. Har str 80b..

Hvor kjøper dere behagelige og fine bher?

har prøvd å fra på change, betale 700 kr for en bh etter p ha blitt målt osv. Den er grusom å ha på, altfor trang. 

Hjelp?

Anonymkode: 2da5e...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker vanlige pushup bh'ene fra H&M og Cubus, så lenge det er riktig størrelse kan jeg gå hele dagen uten å merke at jeg har på bh....

Gjest Nanne70
Skrevet

Prøv Urban minimizer fra Triumph. Den er uvattert, men har bøyler og gir en pen og naturlig fasong og er veldig behagelig å ha på.

Skrevet

Har stort sett bare bh-er fra change. De er skikkelig stramme i starten, så bruker forlenger 3-4 ganger til de er strekt litt ut. Da sitter de utrolig godt på. Ellers har jeg hatt noen gode fra kappahl med bredt bånd rundt som gjør at jeg i det minste finner de mer komfortable.

Skrevet

flirt bhene fra lindex synes jeg er tipptopp! De er spileløse så gnager ikke og er rett of slett en fryd å ha på. Er som en helt vanlig bh men uten spiler. Føler jeg får nok støtte og er 80b. Men vet ikke hvordan disse er for de med veldigstore pupper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...