AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hvordan opplever dere at det er å være her? Tenker dere at fremstillingen om at det er mye drama og uthenging på sosiale medier stemmer, eller er inntrykket noe annet? Hva er årsaken til at dere ofte henger her? Anonymkode: 4abb2...50a
Gjest Jacklost Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 For å si det slik, de burde laget en film om kvinneguiden 😜
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan opplever dere at det er å være her? Tenker dere at fremstillingen om at det er mye drama og uthenging på sosiale medier stemmer, eller er inntrykket noe annet? Hva er årsaken til at dere ofte henger her? Anonymkode: 4abb2...50a Hvem er det som fremstiller det slik? Hvilket drama? Hvilken uthengning? Uthengning av hvem? Anonymkode: 88864...cc6
Tesss Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Blir litt lei meg når jeg ser alle trådene som, kunne du datet en lav mann/kvinne/tykk/tynn/ufør etc etc, aldri hatt problemer med at jeg er lav selv, har ikke hindret meg i noe her i livet. Men når jeg ser så mye tråder om slike ting her inne føler jeg meg litt usikker kanskje. Leser mye her inne fordi det også står mye interessant, og ofte kan relatere til ting som blir skrevet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå