Gå til innhold

Hvor er denne kjolen fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen flittig nettshopper, så jeg har ingen som helst mulig idè hvor denne kjolen kan være kjøpt. Er det noen som vet, eller som har gode idèer/forslag? Det er en amerikansk jente som har den på seg, så mest sannsynlig er den kjøpt i en "vanlig" nettbutikk eller butikk der borte.

C0z6em2XgAEiyo-.jpg_large.jpg

Anonymkode: f838c...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig at du ikke finner utav det. For en grusom stygg kjole.

Anonymkode: b880a...052

• Liker 12
Skrevet

Hjelpes den var fæl! :overrasket: Pimps and prostitutes-fest eller?

Anonymkode: c3d79...b90

• Liker 12
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at det er jeg som skal ha den? ;) Jeg synes uansett det er flott at vi har forskjellig smak - hadde vært kjedelig om alle kledde seg helt likt.

Anonymkode: f838c...41e

• Liker 5
Skrevet

Den var grusom. Tenk om brystene dine siger og kommer ut nede

Anonymkode: d222b...098

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære mennesker! :blink:

TS spurte ikke om hva hver og en av oss syntes om kjolen. Hun (antar TS er hunkjønn) spurte om noen kunne hjelpe med å finne ut hvor kjolen kunne være kjøpt.

• Liker 4
Skrevet

For et unødvendig svar. TS liker den og det er det som betyr noe. 

Anonymkode: 1a7d5...76d

• Liker 2
Skrevet

Du kunne lett la være og gå over til neste tråd. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For et grusomt svar. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Pås skrev:

Hvordan klarte du det?? Ser så ofte fine klær jeg har lyst på, men uten lenker er det håpløst å finne igjen...

Den liken er jo noe tilsvarende Ebay, altså kinavarer. De har jo det meste der, og vil du ha dårlig kvalitet, er det bare å søke der inne. Men vil du ha kjolen du har sett, eller tilsvarende i ordentlig merke,blir det vanskeligere. 

Anonymkode: fe5a4...88b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den liken er jo noe tilsvarende Ebay, altså kinavarer. De har jo det meste der, og vil du ha dårlig kvalitet, er det bare å søke der inne. Men vil du ha kjolen du har sett, eller tilsvarende i ordentlig merke,blir det vanskeligere. 

blablabla....

Anonymkode: 98245...d5c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, den kjolen er ikke noe jeg går rundt og drømmer om sånn med 5-7 kilo for mye, men mer hvordan enn finner på nett noe fint du har sett på et bilde...

Skrevet
2 timer siden, Pås skrev:

Hvordan klarte du det?? Ser så ofte fine klær jeg har lyst på, men uten lenker er det håpløst å finne igjen...

Ganske imponerende, sant?

Jeg er Googleekspert! Bare prøvde å google forskjellige beskrivelser av kjolen og til slutt dukket den opp. Selv om jeg også synes den er grusomt stygg, er det jo morsomt med litt skattejakt.

https://www.google.no/search?q=cross+front+bandage+dress&espv=2&biw=1280&bih=590&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ65rEiZzRAhUCESwKHbiWCqsQ_AUIBigB#tbm=isch&q=cross+halter+bandage+dress&imgrc=9RebSowsSeCqkM%3A 

• Liker 2
Skrevet

syns den var fin på hun jenta, men hun hadde jo veldig fin kropp. må være vanskelig å holde puppene på plass da, må bruke mye tape tror jeg.

Skrevet
1 time siden, Pås skrev:

Altså, den kjolen er ikke noe jeg går rundt og drømmer om sånn med 5-7 kilo for mye, men mer hvordan enn finner på nett noe fint du har sett på et bilde...

Nå var det ikke jeg du svarte, men du kan jo Google reversed image search. Da kan akkurat det bildet poppe opp på en blogg, Instagram osv, og da kan det være at det står hvor kjolen kommer fra. Evt kan du jo legge igjen en kommentar og spørre. Det er dog enklere om du har et bilde av en kjole fra feks Nelly.com, tatt av designeren/produsenten, for da er bildet likt hos alle som selger den, og da vil man finne alle sider hvor kjolen finnes på et reversed image search. Det man også kan gjøre er å skrive inn søkeord som beskriver kjolen, som farge og andre ting som kjennetegner den, men da må man være beredt på å bla seg gjennom en god del forskjellige sider.

Anonymkode: 0b3c2...ffb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...