AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 http://www.xn--hrfiberbutikken-hlb.com/ Bestilte herfra for to dager siden, og vet jeg ikke kan forvente at produktet er kommet i posten. Men jeg fikk ikke noen mail om ordrebekreftelse eller noe. Så heller ikke ut til at de hadde oppgitt noe tlf-nummer jeg kan kontakte dem på. Noen som har bestilt herfra noengang? Anonymkode: c4d67...2a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 scamadviser.com er noe skeptisk. Aldri prøvd siden før. Ikke et godt tegn at det ikke kom noen ordrebekreftelse. Anonymkode: ed62b...68b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Du må nok bare vente å se om det kommer. Når enn søker etter hårfiberbutikken på google kommer det opl veldig få resultater, og det er jo ikke så bra. Ellers så har det jo sånn kontaktskjema. Anonymkode: a9334...f74
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Sjekk søppelpost. Dersom det heller ikke ligger noe ordrebekreftelse der ville jeg ha vært ganske skeptisk. Anonymkode: bc5e1...45c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Illustrasjonsbildene så ganske scam ut, dama er jo lik på begge? Anonymkode: 9d4d0...bc6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk søppelpost. Dersom det heller ikke ligger noe ordrebekreftelse der ville jeg ha vært ganske skeptisk. Anonymkode: bc5e1...45c Den lå i søppelpost, som du sa. Men betyr det at det er safe..? Anonymkode: c4d67...2a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Kan ikke garantere at det er svindel, men man ber om problemer når man bestiller fra sånne sider. Anonymkode: 6f7f5...781 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke garantere at det er svindel, men man ber om problemer når man bestiller fra sånne sider. Anonymkode: 6f7f5...781 Ja, det var dumt av meg.. Anonymkode: c4d67...2a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Illustrasjonsbildene så ganske scam ut, dama er jo lik på begge? Anonymkode: 9d4d0...bc6 Produktene i seg selv er ikke svindel; de selges mange andre steder og jeg har sett at de virker. Anonymkode: c4d67...2a8
Million Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den lå i søppelpost, som du sa. Men betyr det at det er safe..? Anonymkode: c4d67...2a8 Nei, det betyr ikke at det er safe. Bare fordi de har sendt deg en email, betyr ikke at de vil garantert sende deg varen(e) eller at de sender riktig vare OM de sender noe. Kjøp aldri varer fra nettbutikker som ikke kan finnes erfaringer å spore på via google, og særlig ikke fra de som ikke har gate- eller stedsadresse og andre firmaopplysninger oppgitt. Som telefonnr. og epost-adresse til kundeservice, åpningstider for kundeservice eller kontakt osv. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 25 minutter siden, Million skrev: Nei, det betyr ikke at det er safe. Bare fordi de har sendt deg en email, betyr ikke at de vil garantert sende deg varen(e) eller at de sender riktig vare OM de sender noe. Kjøp aldri varer fra nettbutikker som ikke kan finnes erfaringer å spore på via google, og særlig ikke fra de som ikke har gate- eller stedsadresse og andre firmaopplysninger oppgitt. Som telefonnr. og epost-adresse til kundeservice, åpningstider for kundeservice eller kontakt osv. Gateadressen er jo oppgitt. Anonymkode: bc5e1...45c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Det står på nettsiden at selskapet er registrert i sverige, men jeg får ikke treff, organisasjonsnummeret de oppgir er falskt eller i alle fall ikke registrert verken i Norge eller i Sverige. Bildene ser også sykt falske ut. Du ser jo at før/etter-bildet sv hun dama er det samme bildet som noen har redigert digitalt. Det er også verdt å nevne at domenet er registrert med en veldig rar hotmail-adresse og uten telefonnummer. Siden har heller ikke vært oppe særlig lenge (også verdt å være litt skeptisk til...) Jeg ville sperret kortet mitt. Anonymkode: 40038...4fe 2
Skogshuldra Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Jeg sjekker alltid Trustpilot og/eller googler "firmanavnet + erfaringer". Dette etter å ha brent meg et par ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gateadressen er jo oppgitt. Anonymkode: bc5e1...45c En gateadresse er oppgitt, men det er lett å finne på en adresse og skrive den på en nettside så det beviser ingeting. Postnummeret er feil og er ikke skrevet slik de skiver postnummer i Sverige. Anonymkode: 6f7f5...781
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Produktet kom i posten idag! Anonymkode: c4d67...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå