AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tør ikke å prøve det før jeg har spurt her! Bruker til vanlig rapsolje, for det meste. Eller solsikkeolje. Og det har gått greit. Men har fått så mange allergier, plutselig. Siste var at jeg ikke tålte å lukte på rosiner (!!!), ble dritdårlig og måtte legge meg. Sovna, for ble så slapp og elendig. Noen som vet om det går å være allergisk mot olivenolje, eller om det bør være trygt å bruke det? Anonymkode: 4b9c1...72e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Man kan være allergisk mot oliven, og da også olivenolje desverre. Om du er det er vanskelig og si. Anonymkode: 546e4...331
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan være allergisk mot oliven, og da også olivenolje desverre. Om du er det er vanskelig og si. Anonymkode: 546e4...331 Æsj, så dumt. Jeg er sikkert det Tør ikke å prøve, da. Får jo matfobi... Får holde meg til de oljene jeg vet at jeg tåler Anonymkode: 4b9c1...72e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj, så dumt. Jeg er sikkert det Tør ikke å prøve, da. Får jo matfobi... Får holde meg til de oljene jeg vet at jeg tåler Anonymkode: 4b9c1...72e Det er sånn påståtte matallergikere oppstår. De tør ikke prøve noe. Det er enklere å bare si til folk at man er "allergisk". Hvorfor tar du ikke bare en dråpe olivenolje på en teskje og smaker og ser om du tåler det eller ikke? Ikke bare gå ut fra det uten å prøve. Anonymkode: 294b4...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikke å prøve det før jeg har spurt her! Bruker til vanlig rapsolje, for det meste. Eller solsikkeolje. Og det har gått greit. Men har fått så mange allergier, plutselig. Siste var at jeg ikke tålte å lukte på rosiner (!!!), ble dritdårlig og måtte legge meg. Sovna, for ble så slapp og elendig. Noen som vet om det går å være allergisk mot olivenolje, eller om det bør være trygt å bruke det? Anonymkode: 4b9c1...72e Alt mulig er mulig å bli allergisk mot. Rosiner inneholder mye muggsoppgifter. Derfor skal ikke barn spise rosiner. Anonymkode: 39528...36c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 om du plutselig har fått mange matallergier i det siste er dette sannsynligvis tegn på annen sykdom der det ikke er allergi som er det egentlige problemet Anonymkode: 14bca...b95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå