Gå til innhold

Hvor finne generell studiekompetanse bevis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta opp et enkeltemne nå i vår, og må da sende inn dokumentasjon på at jeg har generell studiekompetanse. Det har jeg. Men det er mange år siden jeg fikk det og finner jo selvsagt ikke det dokumentet igjen. Hvor kan jeg finne dette på nettet 

Anonymkode: 62f6d...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta kontakt med skolen du gikk på

Anonymkode: 35e62...a13

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Anonymkode: b52bb...6a8

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Anonymkode: b52bb...6a8

Dette.

Anonymkode: b848d...a16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.12.2016 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Men gikk ikke ut fra den skolen med fullstendig karakterer. Tok opp senere. Må jeg da få besvis på de fagene jeg bestod i der og resten på den andre skolen? Strøk i matte på vgs og tok det opp på sonans 2 år senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut av vgs i 2007 og mitt bevis ligger på vigo.no ihvertfall. Sjekka for en mnd siden.

Anonymkode: e4078...72e

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ut av vgs i 2007 og mitt bevis ligger på vigo.no ihvertfall. Sjekka for en mnd siden.

Anonymkode: e4078...72e

Får logget meg inn å alt slikt og ser lyst ut. Men hvor trykker du for å få opp det dokumentet? Får opp kun hvor jeg vil søke videregående opplæring :P er på tlf hvis det skulle ha noe å si

AnonymBruker
Skrevet

Får opp karakterene mine fra alle fag, og har bestått. Men hvilket dokument skal jeg sende inn fra Vigo til universitetet derfra..? Burde det ikke ligge et "diplom" som sier man har GST..?

AnonymBruker
Skrevet

Fristen er i Morgen for å søke, derfor jeg "stresser" næ

AnonymBruker
Skrevet

jeg gikk ut av vgs i 2005, og hadde tatt 2 år på en skole og ett år på en annen skole, og tok opp fag som privatist  i 2009. Måtte sende inn alle karakterutskrifter til siste vgs jeg gikk på, slik at dem kunne sette sammen ett vitnemål til meg.

Anonymkode: d092d...f83

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg gikk ut av vgs i 2005, og hadde tatt 2 år på en skole og ett år på en annen skole, og tok opp fag som privatist  i 2009. Måtte sende inn alle karakterutskrifter til siste vgs jeg gikk på, slik at dem kunne sette sammen ett vitnemål til meg.

Anonymkode: d092d...f83

Ååh såpass. Det gir mening at mam gjør det slik... Søkte på privat skole etter vgs så har bachelor (ikke samordna) og da sendte jeg kunne inn karakterutskrift fra vgs og somans.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...