AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Reunionsfesten var i høst og ble arrangert av bestevenninnen på barneskolen. Vi mistet kontakten etter ungdomsskolen, for vi flyttet, men har holdt kontakt via Facebook og har møttes når hun er på kurs eller seminar i Oslo. Vi var begge "skoletapere" og hadde egentlig ingen framtid. Hun har fått seg utdannelse i voksen alder, mens jeg har vært veldig heldig med noen investeringer i eiendom. Hun var til og med og besøkte meg i sommer og presenterte henne for mannen min og hadde egentlig en veldig koselig dag/kveld. I jula hadde jeg noen venninner på besøk som har hatt reunion og hadde det storartet, så jeg søkte opp den gamle barneskolen min på Facebook og fant en åpen gruppe for kullet mitt. Der hadde hun skrevet detaljer om festen og lagt ut før og etter bilder. Noen av de gamle klassekameratene spurte etter meg, men da svarte hun at vi ikke har kontakt. Og at hun ikke visste hvor jeg var i verden eller om jeg var i live. Hun har to FB-konto med sitt virkelige navn som jeg har på vennelisten min, mens den hun brukte for å arrangere festen er kallenavnet hennes. Det er ikke så viktig for meg å dra på den festen, men hvorfor vil hun ikke ha meg der, lurer jeg på. Jeg har spurt henne, men hun svarte med å blokkere meg. Anonymkode: 40038...05e
Trolltunge Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Du har kanskje klart deg så bra i livet at hun er misunnelig? Tror ikke at du skal ta dette på deg, at du har gjort eller sagt noe galt, for dette tyder på en umoden og urimelig side ved henne. Hun løy jo til og med. Det sier mye om henne, og ingenting om deg! 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Har skjedd meg også... Jeg traff en klassevenninne tilfeldig som sa at hun syntes det var synd jeg ikke kunne komme på reunion. -Reunion?? Ja xx sa hun hadde ringt deg, men at det ikke passet.... Jeg trodde xx og jeg hadde et godt forhold på skolen. Vi var veldig mye sammen, og jeg husker faktisk ikke en eneste konflikt. Vi mistet kontakt når jeg flyttet. Mannen min var barndomskamerat med mannen hennes. Etter denne episoden blokkerte han mannen min på facebook, og nektet og åpne døra en gang mannen min stakk innom. Han så både xx og mannen bak gardina... Nå er de skilt, og eksmannen hennes har forsøkt å adde mannen min igjen. Jeg aner ikke hva jeg har gjort henne. Jeg er ikke så fryktelig suksessfull heller.... Rett før jul så jeg henne på shopping. Jeg tenkte jeg skulle spørre henne om hva det er for noe, for jeg synes det er leit å bli så mislikt uten å vite hvorfor. Men da forsvant hun så fort at hun satt ny pers på 60-meteren. Jeg skjønner derfor veldig godt at du er frustrert over å leve med uvisshet, TS! Anonymkode: bba4e...b93 1
Macro Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Trist altså. Og så facinerer det meg at voksne blir styggere i seg med alderen. 3
Aamu Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Akkurat nå, Macro skrev: Trist altså. Og så facinerer det meg at voksne blir styggere i seg med alderen. Voksne blir jo ikke det. Noen mennesker blir det.
Macro Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Akkurat nå, Aamu skrev: Voksne blir jo ikke det. Noen mennesker blir det. Mulig det.
Aamu Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Det er mobbing, vil jeg si. Har du konfrontert henne med det? I det minste godt at noen spurte etter deg, da! En fyr jeg kjenner var mobbeoffer på skolen, og de skulle ha reunion snart. Til og med han ble invitert, selv om de var svært stygge mot ham alle de årene... Så noen blir ordentlige mennesker, heldigvis... Men jeg synes det var "litt" rart at de ikke kontaktet deg, bare på grunn av det "venninnen" din skrev på veggen på FB!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 8 minutter siden, Aamu skrev: Det er mobbing, vil jeg si. Har du konfrontert henne med det? I det minste godt at noen spurte etter deg, da! En fyr jeg kjenner var mobbeoffer på skolen, og de skulle ha reunion snart. Til og med han ble invitert, selv om de var svært stygge mot ham alle de årene... Så noen blir ordentlige mennesker, heldigvis... Men jeg synes det var "litt" rart at de ikke kontaktet deg, bare på grunn av det "venninnen" din skrev på veggen på FB! Hun av alle burde vite hvordan det føles å bli mobbet. Jeg hadde aldri hatt noe særlig kontakt med de andre klassekameratene siden jeg også ble fryst ut av flere av de på barneskolen. Hun var den eneste jeg hadde kontakt med. Jeg har byttet etternavn og vet at navnet mitt ikke dukker opp på Facebook. Så jeg skjønner at de ikke fant meg. Jeg har konfrontert henne, men hun blokkerte meg fort på Facebook. @Trolltunge har ett poeng i det hun skriver. Jeg må bare heve meg over det. Anonymkode: 40038...05e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå