mAttE Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Sitter og blar igjennom trådene her, og kjenner at alle de negative følelsene gradvis slipper taket :-) Her sitter jeg og trodde at jeg var den eneste i vårt langstrakte land som er: -ensom -sliter med forholdet til både søsken og foreldre -har flyttet fra by til bygd og synes det er vanskelig å venne meg til å bli "sett" av alle, alltid -er lav -drikker litt vin hver kveld -lurer på om andre synes jeg er irriterende til tider -funderer på hvordan man får seg nye venner når man er voksen -ikke er invitert i noe selskap på nyttårsaften Mulig jeg er den eneste som sliter med ALT dette, men uansett, takk alle sammen! Takk for at dere deler og er ærlige om problemene deres, det betyr uendelig mye å vite at man ikke er alene om alt :-) Nå skal jeg nyte nyttårsaften med et fredelig lite vinglass, helt uten å stresse over at jeg ikke er invitert i noe fancy selskap :-) 5
Legokloss Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Har ikke alle de samme, men noen du ikke har - eller for å sitere Jay-Z; "I got 99 problems...." 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har også vært en del på KG i jula for å føle meg mindre alene. I år har så og si alle venninnene mine opplevd noe stort i form av graviditet, giftemål eller en fantastisk ny jobb. Jeg har hatt to deltidsjobber og gått på et titalls miserable dates. Ender året med en flaske vin og en god porsjon selvmedlidenhet. Anonymkode: b6a6e...292 1
Mari Y Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 På 29.12.2016 den 15.25, mAttE skrev: Sitter og blar igjennom trådene her, og kjenner at alle de negative følelsene gradvis slipper taket :-) Her sitter jeg og trodde at jeg var den eneste i vårt langstrakte land som er: -ensom -sliter med forholdet til både søsken og foreldre -har flyttet fra by til bygd og synes det er vanskelig å venne meg til å bli "sett" av alle, alltid -er lav -drikker litt vin hver kveld -lurer på om andre synes jeg er irriterende til tider -funderer på hvordan man får seg nye venner når man er voksen -ikke er invitert i noe selskap på nyttårsaften Mulig jeg er den eneste som sliter med ALT dette, men uansett, takk alle sammen! Takk for at dere deler og er ærlige om problemene deres, det betyr uendelig mye å vite at man ikke er alene om alt :-) Nå skal jeg nyte nyttårsaften med et fredelig lite vinglass, helt uten å stresse over at jeg ikke er invitert i noe fancy selskap :-) Mange som har det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Eg har det likt! Anonymkode: 6c43d...a40 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 May the force be with usAnonymkode: 1f83b...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå