Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jul fikk jeg en gave til verdi 90kr av venninnen min (false eyelashes og ansiktsmaske). Jeg lurer egentlig bare på hvordan jeg kan "komme" meg over at jeg alltid får så "dårlige" gaver av venninnen min? Hun har ikke dårlig råd, tvert imot, hun eier masse Laura Mercier produkter, YSL, MAC osv. I fjor fikk jeg "bare" en sminkefjerner og sjokolade. I år fikk hun lancome gavesett (250kr) og i fjor fikk hun en beautyblender (200kr).

Vet jeg kanskje kan virke bortskjemt nå, men synes det er litt for teit. Ønsker ikke å konfrontere henne med dette, men hadde dere syntes at det var rart dersom venninnen din med "god råd" hadde kun gitt deg simple sminkeservietter til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, DenLille skrev:

Vet jeg kanskje kan virke bortskjemt nå, men synes det er litt for teit. Ønsker ikke å konfrontere henne med dette, men hadde dere syntes at det var rart dersom venninnen din med "god råd" hadde kun gitt deg simple sminkeservietter til jul?

Nei. Hun synes sikkert du bruker altfor mye penger på gaver, så ta hintet og gi henne billigere gave neste år.

• Liker 4
Skrevet

Enig med Cathrine88. Det kan også være at hun har mange hun må kjøpe til og derfor prøver å holde seg på et fornuftig prisnivå.

Skrevet (endret)
5 timer siden, DenLille skrev:

Til jul fikk jeg en gave til verdi 90kr av venninnen min (false eyelashes og ansiktsmaske). Jeg lurer egentlig bare på hvordan jeg kan "komme" meg over at jeg alltid får så "dårlige" gaver av venninnen min? Hun har ikke dårlig råd, tvert imot, hun eier masse Laura Mercier produkter, YSL, MAC osv. I fjor fikk jeg "bare" en sminkefjerner og sjokolade. I år fikk hun lancome gavesett (250kr) og i fjor fikk hun en beautyblender (200kr).

Du kan jo ikke vite om dette er at noen har god økonomi bare fordi noen har "merkesminke". Det kunne hende hun også har fått det i julegave.
Du skriver jo selv at du har gitt henne dette. Er det dere som bytter sånt til jul da eller? Jeg antar hun regner med at du har alt det der siden du gir det bort. Mye rart folk skal bli sure for. 

Jeg syntes det er et ekstremt oppheng i gaver og sånt. Julen er til for å kose seg, å ha det hyggelig men slik du beskriver det så håper jeg virkelig ikke dette ødela julen din.

Endret av fuglekvitter__

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...