AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg kjenner en fyr som jeg har ligget litt med. Han er 29, jeg er 31. Vi har bra sex, og vi har alltid lange gode samtaler både før og etter sex. Det er i utgangspunktet et fuckfriend-forhold, og jeg lurer nå på om jeg bør avslutte hele greia, fordi jeg tror jeg liker ham litt for godt. På en måte får jeg følelsen av at han også liker meg, men ikke vil innrømme det for seg selv. Han ser meg dypt inn i øynene, han forteller meg en del personlige ting, husker detaljer jeg har nevnt tidligere, og drar ikke sin vei like etter sex. På den andre siden er han kanskje bare hyggelig. Jeg har lyst til å spørre ham, men samtidig vil jeg ikke slenge ut noe for tidlig, fordi jeg vet at det kan skremme karer bort. Bør jeg rett og slett droppe hele greia? Jeg hører ikke mye fra ham mellom gangene vi møtes, og det bør jeg jo ta som et tegn på at han ikke føler behov for noe mer, eller hva sier dere? Personlig tror jeg ikke jeg egner meg til fuckfriend-opplegg, jeg får tydeligvis lett følelser. Har dere noen historier, både skrekkhistorier og solskinnshistorier? Anonymkode: 40d0f...90c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en fyr som jeg har ligget litt med. Han er 29, jeg er 31. Vi har bra sex, og vi har alltid lange gode samtaler både før og etter sex. Det er i utgangspunktet et fuckfriend-forhold, og jeg lurer nå på om jeg bør avslutte hele greia, fordi jeg tror jeg liker ham litt for godt. På en måte får jeg følelsen av at han også liker meg, men ikke vil innrømme det for seg selv. Han ser meg dypt inn i øynene, han forteller meg en del personlige ting, husker detaljer jeg har nevnt tidligere, og drar ikke sin vei like etter sex. På den andre siden er han kanskje bare hyggelig. Jeg har lyst til å spørre ham, men samtidig vil jeg ikke slenge ut noe for tidlig, fordi jeg vet at det kan skremme karer bort. Bør jeg rett og slett droppe hele greia? Jeg hører ikke mye fra ham mellom gangene vi møtes, og det bør jeg jo ta som et tegn på at han ikke føler behov for noe mer, eller hva sier dere? Personlig tror jeg ikke jeg egner meg til fuckfriend-opplegg, jeg får tydeligvis lett følelser. Har dere noen historier, både skrekkhistorier og solskinnshistorier? Anonymkode: 40d0f...90c Er ikke du litt for gammel for sånt? Vend deg til tanken på at du vil garantert bli stemor Anonymkode: 5a1db...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke du litt for gammel for sånt? Vend deg til tanken på at du vil garantert bli stemor Anonymkode: 5a1db...7f4 Hæ? Ingen av oss har barn. Hvis du ikke har noen interessant input kan du la være å svare. Anonymkode: 40d0f...90c 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Han vil sannsynligvis ikke noe mer. At han er hyggelig og ser deg dypt inn i øynene er nok en del av sexen. Men du må spørre han for å være sikker. Jeg hadde et helt ukomplisert fuck friend-opplegg i flere år. Vi hadde det hyggelig sammen, spiste god mat, drakk god drikke, så på film, snakket om løst og fast og pulte i vei. Ingen av oss har hatt ønske om noe mer og nå har det bare gått gradvis over. Hvis du ikke tror du takler å få følelser for han samtidig som han ikke er ute etter mer, så må du vurdere å stoppe før du sitter igjen med bare såre følelser. Anonymkode: 3e534...609
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 I samme situasjon som deg, bare et par år yngre. Vi er venner da, og henger sammen både alene og sammen med andre. I utgangspunktet et FF-forhold, men vi har nå blitt enige om at vi begge er blitt glade i hverandre og vil gi det en sjanse og se hva det fører til. Så nå dater vi vel.. Jeg tok først opp at jeg ville vite dersom han hadde seg med flere, ettersom jeg da burde ta en sjekk. Etter dette fortsatte vi som normalt før det gikk noen uker, da var det han som tok dette opp igjen, at det var på tide å avklare litt mer. Så, om det ender i hjertesukk eller solskinn vet jeg ikke enda, men det går altså an å gå fra FF til mer. Anonymkode: fcd92...b14
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Hvor lenge har dette forholdet pågått? Er dere kanskje der hvor forholdet må forandres? Enten til fast forhold eller avbryte forholdet siden i det minste en av dere begynner å utvikle følelser. Intensjonen med slike forhold er jo at man skal bryte i det noen begynner å få følelser for den andre. Om nå begge har gått og undertrykt sine følelser for hverandre, så er det jo en mulighet om videre med et eksklusivt forhold der dere ikke ligger med andre. Selv var jeg hennes elsker i totalt 9 år, før vi klaret å bryte opp. 9 år med både oppturer og nedturer. De timene vi var sammen, så skulle jo liksom all praten og sexen som ikke var blitt utført siden forrige møte, nå avvikles. Da blir det mye god sex og mye god prat på kort tid. De gangene vi tilbragte flere dager sammen i strekk, så gikk vi nok hverandre på nervene de siste par dagene.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Du burde heller spørre deg selv om du liker han. Anonymkode: 42b81...f7d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Jeg er i akkurat samme situasjon selv, bare jeg er 20 og han er 19. Det er helt forferdelig å føle på dette. Jeg har selv vurdert flere ganger å bare kutte han ut, for jeg er veldig forelsket i han og vil ikke ha flere forhåpninger. Likevel blir jeg overlykkelig og sier ja med en gang han spør om å finne på noe. Jeg har egentlig bestemt meg for å spørre han rett ut, har bare ikke klart å finne ut hvordan og når enda. Hver gang jeg er med han og har tenkt å spørre han får jeg følelsen av at han faktisk liker meg og at det ikke er nødvendig å spørre, men med en gang jeg går ut døren får jeg den ekle følelsen igjen. Jeg tror det beste er å manne seg opp å spørre. Det værste som kan skje er at han kun ser på deg som en fuckfriend og ikke ønsker noe mer, da kan du kutte det ut, vite sikkert hva han mener og komme deg videre. Det hadde vært verre å kutte han ut fordi du tror han ikke er ute etter mer, men så er han det. Vet det er enklere sagt enn gjort, men vil likevel være det beste å gjøre. Anonymkode: c9a74...66b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde heller spørre deg selv om du liker han. Anonymkode: 42b81...f7d Hun bekrefter jo det i fjerde setningen i HI. Anonymkode: 9bf9e...a42
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun bekrefter jo det i fjerde setningen i HI. Anonymkode: 9bf9e...a42 Ja, men samtidig er jeg såpass livserfaren at jeg vet at om jeg liker ham i dag, når jeg faktisk ikke kjenner ham så godt, betyr ikke det at jeg liker ham om tre måneder. Enten det bare er sex eller forhold, har jeg et inntrykk av at de fleste av oss viser fram smørsida av oss selv. Man vil jo bli likt. Han har garantert sine dårlige sider, jeg kjenner ham bare ikke godt nok ennå. Derfor er det også risikabelt å bli for verbal om mine følelser, for jeg vet jo ikke helt hva jeg føler. Anonymkode: 40d0f...90c
A-nonym Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men samtidig er jeg såpass livserfaren at jeg vet at om jeg liker ham i dag, når jeg faktisk ikke kjenner ham så godt, betyr ikke det at jeg liker ham om tre måneder. Enten det bare er sex eller forhold, har jeg et inntrykk av at de fleste av oss viser fram smørsida av oss selv. Man vil jo bli likt. Han har garantert sine dårlige sider, jeg kjenner ham bare ikke godt nok ennå. Derfor er det også risikabelt å bli for verbal om mine følelser, for jeg vet jo ikke helt hva jeg føler. Anonymkode: 40d0f...90c Ta mot til deg og snakk med han Det høres ut som at du har kommet til et punkt hvor dere enten må forsøke å ta forholdet et stykke videre eller avslutte. Lykke til!
amba Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 (endret) Ser han noen andre enn deg? Endret 29. desember 2016 av amba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 3 timer siden, amba skrev: Ser han noen andre enn deg? Det vet jeg ikke, men jeg har ikke gode grunner til å tro det, men akkurat det skal jeg spørre ham om, fordi jeg må vite om vi bør fortsette å bruke kondom eller ikke. Det er uakseptabelt for meg å droppe kondom om han har mange andre partnere. Anonymkode: 40d0f...90c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en fyr som jeg har ligget litt med. Han er 29, jeg er 31. Vi har bra sex, og vi har alltid lange gode samtaler både før og etter sex. Det er i utgangspunktet et fuckfriend-forhold, og jeg lurer nå på om jeg bør avslutte hele greia, fordi jeg tror jeg liker ham litt for godt. På en måte får jeg følelsen av at han også liker meg, men ikke vil innrømme det for seg selv. Han ser meg dypt inn i øynene, han forteller meg en del personlige ting, husker detaljer jeg har nevnt tidligere, og drar ikke sin vei like etter sex. På den andre siden er han kanskje bare hyggelig. Jeg har lyst til å spørre ham, men samtidig vil jeg ikke slenge ut noe for tidlig, fordi jeg vet at det kan skremme karer bort. Bør jeg rett og slett droppe hele greia? Jeg hører ikke mye fra ham mellom gangene vi møtes, og det bør jeg jo ta som et tegn på at han ikke føler behov for noe mer, eller hva sier dere? Personlig tror jeg ikke jeg egner meg til fuckfriend-opplegg, jeg får tydeligvis lett følelser. Har dere noen historier, både skrekkhistorier og solskinnshistorier? Anonymkode: 40d0f...90c Det er ikke sånn at en relasjon enten er kjærlighet og ever-after eller to mennesker som knapt bryr seg om hverandre. I virkeligheten vil jeg si at den største forskjellen mellom et etablert, offentlig forhold og en relasjon som er midlertidig er nettopp det: graden av offentlighet. Ikke noe annet. Finnes plenty med kjærester som ikke er det spor glade i hverandre, og plenty av parforhold og ekteskap som begge eller en part vet er midlertidige ikke-eksklusive løsninger. Likedan finnes det plenty med FF som elsker hverandre men ikke ønsker være partnere. Altså: hvorvidt han bryr seg om deg har ingen betydning for hvorvidt han ønsker deg som partner. Dere må jo ha gjort en vurdering da dere inngikk avtalen, og sett at dere enten ikke ønsker partnere elelr i det minste ikke ønsker hverandre som partnere utover til sex og eventuelt selskap. Den vurderingen er neppe foreldet. Anonymkode: 53f29...1ff
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Du må nesten bare si det, og håpe på det beste, men ikke bli for skuffa om han ikke liker deg tilbake. Kjæresten min og jeg var FF i to år, før han en kveld, skikkelig nervøs, sa "ehm... jeg er faktisk ganske forelska i deg". Jeg hadde vært betatt av ham i en evighet, men trodde virkelig ikke han likte meg tilbake, så jeg prøvde å unngå å vise følelser. Han hadde vært forelska i meg lenge, men trodde ikke jeg likte ham nettopp fordi jeg ikke viste følelser. Nå er vi et lykkelig par, og klarer fint å takle hverandres dårlige sider. Både sexen og kommunikasjonen er helt fantastisk. Anonymkode: 7ed40...48c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #16 Skrevet 30. desember 2016 Vi var FF's en kort periode for noen år siden og pratet knapt sammen. Annerledes når vi møttes igjen og litt på dateren nå :-) Spør han! Likte svaret til noen over her, som skrev at det finnes så mange forskjellige forhold. Tror man får mye ut av mange relasjoner, enten de er langvarige eller kortvarige. Kos dere mens dere har muligheten og nyt det mens det varer :-) Anonymkode: 8e835...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå