AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hatt et komplisert forhold i 3 år nå, men sexen vår var fantastisk. Vi stolte på hverandre, kjente hverandre og turte å snakke om alt av fantasier og prøve alt vi ville. Rett og slett helt fantastisk. Siste mnd har han tatt avstand fordi han påstår at jeg ikke virker interessert lengre.. (tull, kunne tatt han på flekken....) MEN, jeg gidder ikke mase, så tenkte å bare komme meg videre. Jeg er kåt konstant, og jeg liker det litt røffere enn den vanlige kvinnen i gaten. Har vel lagt med 7 stk, og de fleste har vært katastrofe, uansett hvor mye jeg har sagt "gjør ditt og gjør datt". Hvordan i alle dager kan jeg slutte å kun ha lyst på "eksen" og komme meg videre? Jeg har jo ikke lyst å ligge rundt med alt med puls heller.. Anonymkode: f4f74...f8b
Glød Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har ikke hatt veldig mange ONSs etter at jeg ble singel, men de fleste av dem har vært helt forferdelige. Og det handlet ikke bare om kjemi, de var virkelig dårlige i senga. Fant heldigvis en skikkelig bra en ganske fort, som jeg treffer jevnlig. Tror du bare må kysse noen frosker før du finner prinsen. Hvis du er uheldig må du kysse en del og.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, Glød skrev: Jeg har ikke hatt veldig mange ONSs etter at jeg ble singel, men de fleste av dem har vært helt forferdelige. Og det handlet ikke bare om kjemi, de var virkelig dårlige i senga. Fant heldigvis en skikkelig bra en ganske fort, som jeg treffer jevnlig. Tror du bare må kysse noen frosker før du finner prinsen. Hvis du er uheldig må du kysse en del og. Tror dere at de er singel disse åhhh elendige fordi de er rå i køya? Neppe. Tror dere de i forhold som vil ha seg litt på siden er gode partnere og elskere når dama deres ikke ligger med dem ofte nok så de må jakte etter alternativer? Niks. Lykke til med jakten. Anonymkode: 5e55b...a4e
brownbrown Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hatt et komplisert forhold i 3 år nå, men sexen vår var fantastisk. Vi stolte på hverandre, kjente hverandre og turte å snakke om alt av fantasier og prøve alt vi ville. Rett og slett helt fantastisk. Siste mnd har han tatt avstand fordi han påstår at jeg ikke virker interessert lengre.. (tull, kunne tatt han på flekken....) MEN, jeg gidder ikke mase, så tenkte å bare komme meg videre. Jeg er kåt konstant, og jeg liker det litt røffere enn den vanlige kvinnen i gaten. Har vel lagt med 7 stk, og de fleste har vært katastrofe, uansett hvor mye jeg har sagt "gjør ditt og gjør datt". Hvordan i alle dager kan jeg slutte å kun ha lyst på "eksen" og komme meg videre? Jeg har jo ikke lyst å ligge rundt med alt med puls heller.. Anonymkode: f4f74...f8b du gidder ikke å mase , så like greit å bli singel ? wow du har virkelig lagt mye vekt i det forholdet virker det som...du bryr jo deg ikke om dere er sammel eller ei, 2
brownbrown Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, Glød skrev: Jeg har ikke hatt veldig mange ONSs etter at jeg ble singel, men de fleste av dem har vært helt forferdelige. Og det handlet ikke bare om kjemi, de var virkelig dårlige i senga. Fant heldigvis en skikkelig bra en ganske fort, som jeg treffer jevnlig. Tror du bare må kysse noen frosker før du finner prinsen. Hvis du er uheldig må du kysse en del og. du var sikkert dårlig i sengen du også
Ulla Ullsokk Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Hæ? Hna sier du ikke bryr deg nok, du sier her på kg at det gjør du, men gidder ikke si det til han, så du lurer på hvordan du skal komme over han? Det skjønte jeg ikke bæret av. Men når du ikke gidder å snakke med han engang, så betyr det jo at han har rett. Du kan neppe bry deg. Så hva vil du komme over? At han var bra i senga? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå