Gå til innhold

Hvor oppbevare bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 6300 bilder og 100 videoer på iPhonen min. Er det noen steder jeg kan lagre alt og slette på mobilen? Vet at jeg kan bruke Dropbox, men da må jeg betale over 1000,-kr for ett år.. ikke på PC/Mac helst.

Anonymkode: 32186...636

Skrevet

Google foto. 

Anonymkode: 4f4de...2fe

Skrevet

Jeg ville ikke gått for noen nettskylagring. Synes det er for mye usikkerhet med hvor lenge tjenesten varer, det koster for de som tilbyr, og de er avhengige av ar de får betalt for tjensten. Skulle mange falle fra så inntekter utblir, blir tjensten lagt ned. Selv bruker jeg en eksterndisk, etter å sortert og sletta blider som ikke er verdt å ta vare på.

Skrevet

Jeg har 2 eksterne harddisker. Dobbellagrer alt, og oppbevarer en på jobb og en hjemme.

Hadde kun 1 tidligere, og det ble en dyr affære da den ble ødelagt... derfor 2 nå 

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker dropbox, og har en ekstern harddisk i tillegg til kopier på mannens og min pc. Så de er lagret fire steder. Ekstern harddisk legger vi i safen når vi reiser bort (PCer har vi med oss). Føler meg ganske trygg. 

Anonymkode: 7bc99...629

Skrevet

Jeg har to eksterne harddisker. Stoler ikke helt på "the cloud"... Og vil ha noe håndfast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...