Gå til innhold

Hvordan kvinner ødelegger samfunn - Anbefaler særlig kvinner å se!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler alle kvinner å se disse videoene. Kommenter gjerne på innholdet. Håper på en god diskusjon. Husk at det som blir presantert gjelder ikke alle kvinner, naturlig nok.

Anonymkode: cf2b3...b3c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg ikke kan bidra til seriøs diskusjon, som du håper på, men videoene er for useriøse til å la seg diskutere, for mitt vedkommende. 

Anonymkode: 21c41...ff4

• Liker 29
Skrevet

Hvorfor to tåpelige tråder om det samme?

Anonymkode: 2d7e4...7b1

• Liker 4
Skrevet

Jeg er så lei av kvinnehaterene på dette forumet! 

Forstår ikke hvorfor dere som har så mye imot kvinner gidder å henge på nettopp kvinneguiden. Kan dere ikke stikke innom mannegruppa Ottar istedet? 

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg er så lei av kvinnehaterene på dette forumet! 

Forstår ikke hvorfor dere som har så mye imot kvinner gidder å henge på nettopp kvinneguiden. Kan dere ikke stikke innom mannegruppa Ottar istedet? 

Hater ikke kvinner, det er ulogisk. Bare misliker sterkt kvinners psykologisk-biologiske tendenser.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke mat trollet!

Disse innleggene blir skrevet av en psykisk ustabil og bitter mann med "mamma issues", det mest effektive er å ignorere alle disse trådene, da vil han slutte temmelig fort! 

Endret av Ruccula
  • Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater ikke kvinner, det er ulogisk. Bare misliker sterkt kvinners psykologisk-biologiske tendenser.

Forstår ikke hvorfor du gidder å henge på nettopp kvinneguiden. Kan du ikke stikke innom mannegruppa Ottar istedet? 

(quote @skruf)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sheherasade skrev:

Forstår ikke hvorfor du gidder å henge på nettopp kvinneguiden. Kan du ikke stikke innom mannegruppa Ottar istedet? 

(quote @skruf)

Hva skal jeg på mannegruppa ottar. Det er jo en humor gruppe. De kommer da bare til å bli deprimerte av det her.

• Liker 1
Skrevet

To videoer på til sammen over en halv time. Nei takk. 

Går videre ....:kaklehone:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ruccula skrev:

Ikke mat trollet!

Disse innleggene blir skrevet av en psykisk ustabil og bitter mann med "mamma issues", det mest effektive er å ignorere alle disse trådene, da vil han slutte temmelig fort! 

Moren min har ikke vert noe annet enn fantastisk ;) Men ja, årsaken til at jeg skriver det her har nok noe å gjøre med angst, og at jeg har det kjedelig.

Skrevet

Jeg gidder ikke å se dem engang. Jeg er drittlei av kvinneforakt. Jeg er et bra menneske som jobber hardt og prøver å møte andre med respekt, og jeg fortjener ikke å få all denne dritten hengt på meg bare på grunn av mitt kjønn. Jeg anbefaler deg å gå deg selv etter i sømmene istedet, for jeg mistenker at problemet ligger hos deg. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren min har ikke vert noe annet enn fantastisk ;) Men ja, årsaken til at jeg skriver det her har nok noe å gjøre med angst, og at jeg har det kjedelig.

Da anbefaler jeg deg å ringe Mental Helse, samt oppsøke fastlegen din for henvisning til behandling. Du er ikke frisk. 

Anonymkode: a1993...d2a

• Liker 11
Skrevet

Dette er det rareste jeg har sett på en stund. Jeg er ikke så oppdatert på kvinneforakt for tiden. Skulle nesten tro det var humor til å begynne med. Gidder ikke å se resten av videoen. 

Festlig med den utrolig lite "feminine" gangen kvinnen helt i starten fikk da, hehe.

Creepy dette, som religiøs propaganda.

Anonymkode: c0ee9...c1a

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da anbefaler jeg deg å ringe Mental Helse, samt oppsøke fastlegen din for henvisning til behandling. Du er ikke frisk. 

Anonymkode: a1993...d2a

Hva skal jeg si da? Er bekymret for samfunnet, lider av kvinneforakt? Trenger hjelp til å forandre syn på fremtiden?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta kontakt med fastlegen din og få en henvisning til dps eller noe lignende.  Jobber du ikke?

• Liker 4
Skrevet

Så et par minutter, fikk inntrykk av at han ønsker seg noe lignende den islamske stat, så får håpe verken han eller to blir muslim noen gang. (eller at is aldri slutter å bruke religion som begrunnelse for idiotskapen sin)

Anonymkode: a1530...6e2

Skrevet
2 minutter siden, Ruccula skrev:

Du må ta kontakt med fastlegen din og få en henvisning til dps eller noe lignende.  Jobber du ikke?

Herre Gud. Slutt å angrip meg på person, og heller argumenter imot. Jeg studerer for øvrig.

Skrevet

Hva handler filmene om igrunnen? 

Hvis det er at de bare puler rundt som kaniner så stemmer det kanskje, men det er vel neppe dette det handler om. 

Anonymkode: 2b0b2...44e

Skrevet

Jeg prøvde å se filmene, men de var kjedelige, så det gadd jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...