AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg møtte "mannen i mitt liv" så gikk vi inn i et forhold etter 2 år. Men nå savner jeg å ikke kjenne på alt som hører med det å være i et forhold. Når jeg var singel var jeg helt trygg på at ingen kunne såre meg. Nå kjenner jeg på alle sidene som gjør meg utrygg. Ikke sjalu men utrygg. Uff jeg hater dette og vil ta halen mellom bena og løpe tilbake til det depressive, ensomme singellivet. Anonymkode: a99fb...e2f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte "mannen i mitt liv" så gikk vi inn i et forhold etter 2 år. Men nå savner jeg å ikke kjenne på alt som hører med det å være i et forhold. Når jeg var singel var jeg helt trygg på at ingen kunne såre meg. Nå kjenner jeg på alle sidene som gjør meg utrygg. Ikke sjalu men utrygg. Uff jeg hater dette og vil ta halen mellom bena og løpe tilbake til det depressive, ensomme singellivet. Anonymkode: a99fb...e2f Nå er det ikke alle som helt føler seg ensomme og deprimerte når de er single da, men kanskje det er bedre du er alene om du ikke tør å risikere å være sårbar? Anonymkode: 7b859...f84 1
_popcorn_ Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 jeg elsker være singel jeg... Og er mindre ensom enn da jeg hadde samboer! Men om du føler du må velge mellom utrygghet i forhold, eller depressivitet i singellivet, så handler det nok om mer enn sivilstatus... 1
fulladet Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Tror du det er noe han kan gjøre for å få deg til å føle deg tryggere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå