Heidi40 Skrevet 4. november 2021 #101 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2016 den 6.48): Ja. Hadde en piercing i fitta. Så den måtte jeg vise frem i et avlukke. Anonymkode: 69f38...4c4 Det er blank løgn! Jobber selv som sikkerhets kontrollør så det vet jeg. 1
Heidi40 Skrevet 4. november 2021 #102 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2016 den 22.28): De sjekker for dop også, er nytt fra sist høst. Anonymkode: 549a7...879 Ehhhhh,nei det er det ikke.Kun tollen som gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #103 Skrevet 4. november 2021 Jeg er sikkerhetskontrollør på OSL og har kommet ut av telling hvor mange ganger jeg har blitt sjekket tilfeldig på jobb. Har også blitt sjekket på reiser både her i landet og utlandet. En gang glemte jeg meg helt da jeg skulle på privatreise. Hadde på med støvletter, belte og attpåtil en lusekofte med mange tinnhekter på. Det ble jo totalt utslag og fyll sjekk av absolutt alt. De sjekket til og med i OB esken min og det virket som det var med nød og neppe jeg fikk reise hjem igjen fra Skottland. Jeg hadde jo helt glemt å kle meg så portalen ikke skal reagere på metall. Anonymkode: 8f3e3...a51
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #104 Skrevet 4. november 2021 Før ble jeg aldri stoppet, ikke en eneste gang, og vi reiste myyyye. Så bodde jeg i Russland noen år pga. jobb, og fra og med da har jeg blitt stoppet på samtlige internasjonale flyplasser på utenlandsreiser. Har holdt tellingen siden jeg ble bevisst på det, og har blitt stoppet 100% av gangene siden. Det slår aldri feil. Nei, forresten, jeg ble ikke stoppet på Tonga og den andre gangen jeg besøkte Cuba! Har opplevd alt fra å bli holdt igjen i flere timer, bli kroppsvisitert, havnet i forhørsrom, havnet i en celle mens vi ventet på et eller annet, til å bare måtte vise innholdet av bagasjen. USA er verst - der blir de tydeligvis opptrent til at alle med russisk tilknytning må behandles som en Bond-skurk. Anonymkode: b5865...484
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #105 Skrevet 4. november 2021 Heidi40 skrev (5 timer siden): Det er blank løgn! Jobber selv som sikkerhets kontrollør så det vet jeg. Hadde piersing i flippen inn mot øregangen i åresvis og ble aldri stoppet Anonymkode: 86f89...3a8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #106 Skrevet 4. november 2021 Heidi40 skrev (5 timer siden): Det er blank løgn! Jobber selv som sikkerhets kontrollør så det vet jeg. Var nok en med litt for god fantasi….😂😂😂😂 Folk finner på ting, de har 0 peiling på hva SK gjør eller ikke. Men du vet, enkelte glemmer både vettet og folkeskikken ved svingdørene inn til terminalen. Anonymkode: 0f330...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå