AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har bare blitt stoppet noen ganger til tilfeldig sjekk, Noen som har blitt stoppet til en grundigere sjekk? Anonymkode: 86c08...b6f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Ja. Hadde en piercing i fitta. Så den måtte jeg vise frem i et avlukke. Anonymkode: 69f38...4c4
The Kitten Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Jeg ble tatt inn til en ekstra sikkerhetsjekk sist jeg var i USA. Grunnen var visst at fingeravtrykkene mine ikke matchet de som var i systemet fra før. (Jeg pleier å bytte fingeravtrykk jevnlig ) 18
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Jeg blir stoppet hver jævla gang. Utrolig irriterende. Ungene våre får enda verre behandling. Der blir alt gjennomsøkt, ned til bleienivå. Anonymkode: 2d0eb...d99
Spiteful Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Ble stoppet tilfeldig en gsng da jeg skulle til Tyskland med klassen min. Ble helt sjokka for jeg trodde jeg hadde gjort noe galt Jeg var bare 16 år så jeg syns det var litt flaut, men damen som sjekka meg var veldig hyggelig. Har blitt stoppet to ganger tidligere også, var vel 13 år kanskje da... Begge gangene glemte jeg å ta ut lusespennene mine fra håret
dillyduzit Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Ble stoppet i frankfurt, hadde to sendere til et blitssystem (og blits, pluss kamera i samme sekk) som de lurte veldig på hva var for noe. De skjønte ingenting, så måtte sette sammen alt sammen og vise dem hvordan det fungerte og bilder som var blitt tatt under turen. Morsomt når jeg tenker på det i etterkant, men veldig skummelt akkurat da. Ellers en gang i Barcelona, det pep og ble sjekket. Bh-spilen sin skyld. Tilfeldig sjekk på Gardermoen.
hjertesukka Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Ja, mange ganger. En gang i Manchester gikk de gjennom hele innholdet i toalettveska mi. Til og med tannkremen blei trykt ut. (dette var lenge før 9/11)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Ja. Ble stoppet og sjekket på kroppen og huden for dop. Det er en rutine, de tar ut hver 10. for sjekk. Var ikke fælt i det hele tatt. Anonymkode: f1fc8...e41
Anglofil Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Ja, det har jeg blitt mange ganger, som regel i tilfeldig kontroll. Mvh Yvonne
happiest Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Blitt stoppet for narkotikatest og sprengstoff. Har vært tilfeldige tester. Men føler jeg blir stoppet hver gang
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Blitt stoppet mange ganger i tilfeldig kontroll. Den har blitt mye mer nærgående i det siste. Plutselig forsvinner genseren opp og buksekanten ut og vekteren viser undertøyet ditt til hele køen. Vurderer å begynne med body hver gang jeg reiser Anonymkode: 29317...a24
Sheherasade Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Har blitt stoppet mange ganger, både i Norge og utenlands. Noe elektronikk de vil se nærmere på, noe væske jeg har glemt å ta ut, eller tilfeldig utvalgt for å sjekke om det er noen spor av eksplosiver på bagasjen. Så går jeg videre. Men innmari irriterende de gangene jeg har stappet ting i bagen og må ta ut alt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 2 minutter siden, Sheherasade skrev: Har blitt stoppet mange ganger, både i Norge og utenlands. Noe elektronikk de vil se nærmere på, noe væske jeg har glemt å ta ut, eller tilfeldig utvalgt for å sjekke om det er noen spor av eksplosiver på bagasjen. Så går jeg videre. Men innmari irriterende de gangene jeg har stappet ting i bagen og må ta ut alt. Det mest irriterende for meg er når de skal kroppsvisitere meg og jeg bare må la bagasjen seile sin egen sjø. Ber man om å få bagasjen først blir det kontant nei, det har jeg prøvd det par ganger. Ganske uakseptabelt når det gjerne er verdisakene man blir bedt om å ta ut før man sender det gjennom. Senest nå siste reisen så jeg en fortvilet passasjer som mistet mobilen sin i sikkerhetskontrollen. Og det virker så vilkårlig med de reglene også? I det siste har jeg plutselig måttet ta ut et lite kompakt digitalkamera og en kikkert. Det er også ekkelt når vekterne på egenhånd tar ut ting uten at passasjeren vet det. Bare tilfeldig at jeg oppdaget mitt lille kamera i en egen eske nå sist. Har også opplevd rariteter som at de tømmer ut alt innholdet i den lille plastposen til væske, og sender det løst gjennom på båndet. Plutselig kom tannbørsten min seilende sammen med folks vinterstøvler. Anonymkode: 29317...a24 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Jada, har blitt stoppet for rutinesjekk flere ganger. Har også blitt spurt om de fikk ta en grundigere sjekk, og jeg har sagt ja til det og. Synes det er helt kurant jeg, ikke at jeg elsker å bli befølt her og der, men har ingenting imot det heller. Anonymkode: 89863...980
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Kun en gang, da jeg hadde en lipgloss jeg hadde glemt å putte i en sånn plastikkpose. Visste ikke at jeg hadde den, og hele innholdet i veska mi ble tømt ut. Anonymkode: f8bb4...2de
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Ble stoppet og sjekket på kroppen og huden for dop. Det er en rutine, de tar ut hver 10. for sjekk. Var ikke fælt i det hele tatt. Det er sprengstoff og våpen de sjekker for i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: 51c01...1b7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sprengstoff og våpen de sjekker for i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: 51c01...1b7 De sjekker for dop også, er nytt fra sist høst. Anonymkode: 549a7...879 1
Ginavn Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 En gang i Skottland. Ei dame spurte om jeg kunne bli med for en tilfeldig sjekk, og måtte inn i en sånn skannemaskin for 10 sekunder, Hun spurte også om hvor gammel jeg var og hvilken religion jeg tilhørte. Det var gøy 2
Christiane_W Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Ble stoppet i München for et par år siden, da jeg hadde glemt at jeg hadde ei nesten full halvlitersflaske med Cola i veska. Da ble det full gjennomgang av hele håndbagasjen og "pat down" før jeg fikk passere. Ble også stoppet i sikkerhetssjekken under transfer på flyplassen i Dubai. BH'en min trigget alarmen og jeg måtte inn i et avlukke for "pat down". Likte dårlig å etterlate meg håndbagasjen ute av syne i noen minutter, men det gikk heldigvis bra.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #20 Skrevet 29. desember 2016 15 timer siden, The Kitten skrev: Jeg ble tatt inn til en ekstra sikkerhetsjekk sist jeg var i USA. Grunnen var visst at fingeravtrykkene mine ikke matchet de som var i systemet fra før. (Jeg pleier å bytte fingeravtrykk jevnlig ) Nå kan jo fingertrykk forandre seg litt da, sår og arr for eksempel. Eller det kan være feil i sikkerhetssystemet. Det er uansett like greit at de dobbeltsjekker. Anonymkode: c216f...00e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå