Gå til innhold

Vond lukt under samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Sugemerke
Skrevet

Kanskje det faktisk er han som lukter vondt? Få han til å sjekke seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det med en jeg datet. Vi hadde ikke god nok kjemi så det ble bare med dating en stund. Det var som om væskene våres eller kroppene ikke matchet. Kjemi. Luktet dårlig. Aldri opplevd det med noen andre.

Anonymkode: 03b29...cb8

Skrevet
48 minutter siden, Mari Y skrev:

Noen spesiell grunn til det? :klo: Eneste jeg kan komme på, er om man bruker for mye. 

Man vasker vekk naturlig beskyttelse og intimsåpe kan gjøre vondt verre. Egen erfaring og råd fra gynekolog. Spør en selv.

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er man urenslig

Anonymkode: 0110c...d00

Nei overhodet ikke. Man trenger ikke annet enn rent vann. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Kinno skrev:

Man vasker vekk naturlig beskyttelse og intimsåpe kan gjøre vondt verre. Egen erfaring og råd fra gynekolog. Spør en selv.

Men det er vel ingen som stapper intimsåpe oppi herligheten sin? Er jo for å vaske rumpa skikkelig og evetuelt rundt selve underlivet, ikke skjeden i seg selv

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel ingen som stapper intimsåpe oppi herligheten sin? Er jo for å vaske rumpa skikkelig og evetuelt rundt selve underlivet, ikke skjeden i seg selv

Nei det er vel ingen som har snakket om det heller da... 

Skrevet

Kan like gjerne være han som stinker. Eller kan det være svettelukten din som lukter? Noen har spesiell lukt. Fersk svette lukter sjeldent, men hos noen kjenner man en rar lukt med en gang.

Anonymkode: ba841...979

Skrevet
23 minutter siden, Kinno skrev:

Nei det er vel ingen som har snakket om det heller da... 

Nei, men det er det jeg ikke forstår. Skjeden er jo selvrensende og man skal jo ikke bruke intimsåpe der. Da kan man jo tulle med balansen osv (evnt få soppinfeksjon). Men man vasker jo ikke vekk naturlig balanse ved å bruke intimsåpe i baken og på huden i skrittet?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er det jeg ikke forstår. Skjeden er jo selvrensende og man skal jo ikke bruke intimsåpe der. Da kan man jo tulle med balansen osv (evnt få soppinfeksjon). Men man vasker jo ikke vekk naturlig balanse ved å bruke intimsåpe i baken og på huden i skrittet?

jo faktisk! på samme måte at hvis man bruker for mye vaskemiddel når man vasker truser og det ikke blir spylt ut nok kan man få soppinfeksjon. 

men noen reagere ,noen ikke.

Anonymkode: aaf59...a68

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende man gjør det...dette er jo individuelt da. Noen tåler det bare ikke. Den huden vi har nedentil er jo annerledes og rent vann er absolutt sikrest hvis man sliter med vond lukt og sopp da intimsåper ikke alltid er parfymefrie selv om det står..og heller ikke såpefrie. Olje er et bedre alternativ, men istedet for å kjøpe renseolje med raps til underlivet på apoteket til blodpris kan man kjøpe rapsolje på butikken.

Skrevet
1 minutt siden, Kinno skrev:

Det kan hende man gjør det...dette er jo individuelt da. Noen tåler det bare ikke. Den huden vi har nedentil er jo annerledes og rent vann er absolutt sikrest hvis man sliter med vond lukt og sopp da intimsåper ikke alltid er parfymefrie selv om det står..og heller ikke såpefrie. Olje er et bedre alternativ, men istedet for å kjøpe renseolje med raps til underlivet på apoteket til blodpris kan man kjøpe rapsolje på butikken.

Ok :)

Aldri tenkt på det, eller reagert på det. Holder såpen unna slimhinnene da..

Skrevet

Har du sjekket navlen din? Prøv å stikk inn en qtips og se hva du finner, så lukter du på det. 

Anonymkode: 51c18...06e

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i den, jeg tror mange misforstår. 
Altså rundt, ikke i nærheten av "innsiden". Noen tåler det ikke, men du får ikke soppinfeksjon inni skjeden av å vaske området rundt. Da har man isåfall gjort det feil. 
Jeg bruker intimsåpe, i tilfelle det kommer inni skjeden ved et uhell. Det er bedre å få intimsåpe der inne en gang i blant, enn vanlig lano. Det er kun en sikkerhet at jeg bruker intimsåpe, selv om at jeg ikke bruker den inni skjeden.

Har brukt intimsåpe så lenge jeg kan huske. 
Ingen BV, ingen soppinfeksjon.

Anonymkode: c0df7...873

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i den, jeg tror mange misforstår. 
Altså rundt, ikke i nærheten av "innsiden". Noen tåler det ikke, men du får ikke soppinfeksjon inni skjeden av å vaske området rundt. Da har man isåfall gjort det feil. 
Jeg bruker intimsåpe, i tilfelle det kommer inni skjeden ved et uhell. Det er bedre å få intimsåpe der inne en gang i blant, enn vanlig lano. Det er kun en sikkerhet at jeg bruker intimsåpe, selv om at jeg ikke bruker den inni skjeden.

Har brukt intimsåpe så lenge jeg kan huske. 
Ingen BV, ingen soppinfeksjon.

Anonymkode: c0df7...873

Nettopp

Skrevet

Da har jeg vært flink til å vaske med vann. Har også fått noen vaginale stikkpiller av legen for å opprettholde normalflora.. satser på at det framover vil være god lukt og ikke noe mer ubehag ei tid fram i det minste!!

AnonymBruker
Skrevet

Lukter han godt under forhuden før dere starter ?

Anonymkode: fffbd...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

slitt med det samme, kokos olje ble redningen her.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukter han godt under forhuden før dere starter ?

Anonymkode: fffbd...aa2

Jeg synes vel i utgangspunktet ingen av oss lukter.. og ikke han. Har spakt på han og alt er godt der..

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

slitt med det samme, kokos olje ble redningen her.

Kokosolje? Vasker du hele underlivet med det? Hvordan fortell..! Her må vi prøve alt!! Er så klar for sex!!

AnonymBruker
Skrevet

Z3ZWdzBK.jpeg

Anonymkode: 9178e...f4a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...