Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neida, denne tråden skal ikke handle om risting av madrasser for å få vekk gammelt utøy etter rimelig ekstrem sengemasurka. Den skal handle om lathet. Både menn og kvinner. Under akten. Jeg har både opplevd og hørt om mennesker som er ekstremt late under selve akten. De ligger der som madrasser og forventer at andre gjør alt arbeidet. Får de noe ut av det? Det er vel både og... noen kommer jo ganske enkelt og er fornøyd med det, men hva med andre? De som har vanskeligheter med å komme? Hvorfor vil de ikke prøve? Gjøre en innsats? Det sier seg jo selv at om begge parter er aktive og har et samspill som går mot felles nytelse, vil man få mer ut av det. Allikevel velger mange å være passive og gidder knapt lee en muskel. Hvorfor? Har man gitt opp?

Jeg hører om mange gutter som blir skremt når jenta tar kontrollen og er veldig aktiv. Det skjønner jeg ikke bæret av. Det er når man jobber sammen det blir best! Hva er det som er så farlig med aktive jenter?

Er det noen som kan forklare meg hvorfor man opplever seksuell latskap i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madrasselsker
Skrevet

Eksen min var som en madrass. Eneste stillingen hun likte var å ligge på rygg i misjonæren. Ikke snakk om en eneste bevegelse eller kniping fra den siden. Hun hadde aldri fått orgasme ved samleie, og synes ikke det var noe poeng å prøve heller, siden det mest sannsynlig aldri ville gå. Snakk om nedtur. Jeg har det bedre med høyra nå enn jeg noen gang hadde det med henne så lenge vi var sammen.

Skrevet

kan ikke tenke mg å bare ligge der under akten, det blir for kjedlig! :cry:

det er deilig å "klå" på partneren på steder han ik er forberedt på eller prøve stillinger som ik er dagligdags bruk! :danse:

mn.. ikke for å klage... er nå singel så det blir vel tid til å pønske ut mer nå :sjarmor:

koz til alle :wink:

Skrevet

jeg er vel blandt de yngre som er her inne så har kanskje ikke det største grunnlaget for å utale meg, men jeg vil si meg helt enig i hov.innlg. Mange jenter bare ligger der som noen madrasser og forventer å få orgasmene servert på sølvfat mens mannen må jobbe.

Det kan jo seff henge sammen med erfaring men tviler på at det gjelder i alle tillfeller. Så attpåtill kommer kanskje en dame og klager på at sexlivet er kjedelig? Da får de gå å legge seg.... på en spikermadrass!

Skrevet
Er det noen som kan forklare meg hvorfor man opplever seksuell latskap i det hele tatt?

Nope, ingen aning!!

Skrevet

Nope, ingen aning!!

Fordi man vil at andre skal ta tak i problemet enn segselv? Lettere å la andre fixe ting enn å gjøre det selv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm vet nå ikke jeg... Jeg har alltid trodd at "madrasser" var unntaket.

Han jeg er med nå sier jeg er så deilig å ha sex med fordi jeg har så gode bevegelser. Kunne ikke helt forstå dette siden jeg mener jeg lager helt "vanlige" bevegelse. Men da jeg spurte om de andre bare lå der, svarte han ja :o :roll:

Ble litt overrasket jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...