AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Noen som har fått noen rare matvaner i jula? (og ellers også?:p) Jeg har ligget syk i jula, nesten ikke fått i meg mat og i kveld våknet jeg opp med vannvittig lyst på banan i lefse med påsmurt sjokoladepålegg. Og ja; det var godt! Noen andre som har rare kravings? Anonymkode: 2a990...d2e
Million Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Gravide kan sikkert spe på med en del merkelige historier her Da jeg var gravid, fikk jeg sinnsykt lyst på skummet melk. Før det hadde jeg aldri drukket det, men jeg visste med 100% sikkhet at det var skummet melk jeg MÅTTE ha - ikke noe annen type melk! Og jeg drakk litervis hver dag. Drakk ofte et par liter på styrten, og begynte å hakke tenner fordi jeg ble så kald av den kalde melken :-) Dette var en lengre periode under graviditeten, men så gikk det over av seg selv, like brått som det begynte. Har ikke drukket skummet melk siden, og dette er over 15 år siden. Endret 30. desember 2016 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå