Gå til innhold

Kjære menn (og kvinner), kan dere svare på dette ærlig? Trenger innspill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en herlig og flott mann for et par år siden. Vi møttes to ganger og vi har holdt kontakt litt av og til etter dette.Da jeg møtte han så veide jeg 50 kg, hadde store pupper, og skikkelig flott figur. Jeg ble veldig syk etter et flåttbitt og har ikke hatt energi til å møte han etter disse to gangene og på to år. Men vI tok opp kontakten igjen nå i vinter. VI har tenkt og lengtet på hverandre siden den gang. Det er bare det at nå veier jeg 25 kg mer enn det jeg gjorde da vi falt for hverandre. Det var utrolig godt å ha sex med han nå igjen. Vi  snakker om, alt , og jeg virkeloig elsker den personen han er. Hjertet mitt bruser og kjennes så helt når jeg er med han. Han beskriver det ganske likt.  samtidig som jeg syntes det var skummelt. Kroppen min er så preget av sykdom og innaktivitet. Ikke vant til så snille og nydelige menn, og lurer på om kanskje det er sånn at han vil bli sammen med meg fordi han vil være snill? Fordi jeg har vært syk og sånn? 

Anonymkode: d65c2...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker mer som du har skutt gullfuglen og funnet deg en mann som ser forbi det ytre 😉

• Liker 11
Skrevet

GO FOR IT!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: d4a84...e7b

• Liker 7
Skrevet

Ingen vil være sammen med noen for å være snill.. Han liker personligheten og ser bort fra vektøkningen.

Anonymkode: 103e4...342

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Hufri skrev:

Virker mer som du har skutt gullfuglen

Enig! Bare å stupe ut i det og nyte det, ts :)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en herlig og flott mann for et par år siden. Vi møttes to ganger og vi har holdt kontakt litt av og til etter dette.Da jeg møtte han så veide jeg 50 kg, hadde store pupper, og skikkelig flott figur. Jeg ble veldig syk etter et flåttbitt og har ikke hatt energi til å møte han etter disse to gangene og på to år. Men vI tok opp kontakten igjen nå i vinter. VI har tenkt og lengtet på hverandre siden den gang. Det er bare det at nå veier jeg 25 kg mer enn det jeg gjorde da vi falt for hverandre. Det var utrolig godt å ha sex med han nå igjen. Vi  snakker om, alt , og jeg virkeloig elsker den personen han er. Hjertet mitt bruser og kjennes så helt når jeg er med han. Han beskriver det ganske likt.  samtidig som jeg syntes det var skummelt. Kroppen min er så preget av sykdom og innaktivitet. Ikke vant til så snille og nydelige menn, og lurer på om kanskje det er sånn at han vil bli sammen med meg fordi han vil være snill? Fordi jeg har vært syk og sånn? 

Du er vel ei hyggelig dame da vel, og forresten så er 75 kg ikke mye å veie. 

Anonymkode: 118bd...695

• Liker 3
Skrevet

Åhh , så fine svar! tTusen takk!! Kanskje jeg skal våge å tro på dette da, og hive meg ut i dette nydelige sirkuset av deilige følelser!! Og ikke være så skeptisk...? Bare forstår ikke hvordan det er mulig å være så heldig som jeg føler meg. Han kan få hvem som helst liksom. 

Vil bare si at 75 kg ikke er mye. Til dere som veier dette eller mer. Det betyr ikke at jeg ser på det som noe ekkelt eller sånt, det er bare det at kroppen min har gjennomgått skikkelig forandring på kort tid, og det er det som er ubehagelig, og derfor så blir jeg så usikker. :)

Så da er han kanskje bare så innmari vakker sånn som jeg  kjenner da, og ikke en slik mann som er for snill?! 

• Liker 2
Skrevet

Han liker deg som PERSON, er ikke vanskeligere enn det! Go for it!

Hadde det bare vært sex, ett enkelt nummer, hadde han ikke blitt "for å snakke om alt".

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde sagt det han sa, hadde det i hvert fall vært fordi jeg mente det ☺️ Så det er stor mulighet for at han liker deg. Vekt er uansett bare et tall. Det kan du gjøre noe med for din egen del, når du blir bedre. Jeg synes ansikt og øyne er viktigere enn noen kilo fra eller til.

Skrevet

Han høres ut som en det er verdt å satse på (du og forresten)! Kjør på :) 

Skrevet

Han liker personligheten din og den du er, go for it!

Skrevet

Kjære deg. 

Hàr du tenkt over at han ikke bare falt for ditt ytre? At han faktisk liker DEG? Kroppen kan og vil nok forandre seg for oss alle gjennom livet, det vil det også gjøre for våre partnere. Det betyr ikke at vi vil syntes de er mindre pene eller elsker oss mindre. Vi er mange som er eksperter på å kritisere oss selv og vi føler mye press på hvordan vi ser ut. 

Slutt å uroe deg for hvordan du ser ut, han syntes nok du er like fin nå! :klem: 

Skrevet

Dette var kos å lese! Tror han liker deg jeg :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...