Gå til innhold

iPhonebilder over på pc! Alle bilder legger seg i hver sin mappe! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, er så frustrert! Har tatt hundrevis av bilder i julen og når jeg nå skulle koble min nye iphone 7 plus med ledning til dataen så har alle bildene lagt seg med 1-3 bilder i hver mappe, og det er da hundrevis av mapper. Jeg kan jo ikke sitte å måtte åpne hver og en av mappene, det vil jo ta en evighet. Noen som vet hvordan jeg lettere kan få det over på pcen? Hadde ikke dette problemet med iphone 6, da la de seg gjerne fordelt i 3-4 mapper bare. Trenger å finne ut av dette litt raskt. Noen som kan hjelpe? :):)

Anonymkode: e8c6e...374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er lov å drive med tekstrkleme her så kan jeg fortelle at jeg bruker noe som heter https://imazing.com

Da får du samlet alle bildene i en mappe og du kan kopiere de over på pc/mac. Dette programmet funker helt topp. Du kan også slette de i samme programmet med. Les litt om det på den nettsiden jeg har viser til og prøv testversjon med. Da får du se om du er fornøyd eller ikke med programmvaren. I tillegg så kan du renske opp andre ting på tlf med, som eks. rydde opp i musikken du har lastet ned osv. Jeg bruker det og kan ikke annet enn rose det opp i skyene.

Lykke til ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...