Lorelai80 Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe en liten gave til hver av barna hennes fra sønnen min. Bør jeg da også kjøpe en gave til dagmammaen? Hva er egentlig vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tror jeg bare hadde gitt til barna hennes. Kommer jo litt ann på hvor "close" du er med dagmamman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi er ikke nære venninner viss det var det du tenkte på. Egentlig tenkte jeg bare at det kunne vært litt kos for barna å få en liten presang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfia Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er dagmamma selv og forventer ikke noe gave til jul. Jeg vet at det ene foreldre paret planlegger noe til de andre dagbarna og det synes jeg er kjempe koselig. Evig nok spør du meg, det går svinaktig mye penger til jul :oops: Men hadde selvsagt blitt glad og rørt om jeg fikk en liten ting.Noe hjemmelaget fra barnet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå er han bare 14 måneder så litt liten til å lage noe selv. Hun passer flere barn men alle barna er ikke hver dag. For at dette ikke skal ta helt av synes jeg at det holder med å kjøpe gave til barna hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Den gjesten var meg. Hadde visst ikke logget meg inn. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 2. desember 2004 #7 Del Skrevet 2. desember 2004 Når moren har hatt dagbarn pleide foreldrene å gi en blomst (enten en julebukett eller oppsats) siste 'passe-dagen' før jul. Synes det er fint og omtenksomt gjort, vet iallefall at det har blitt satt veldig høyt pris på! Når broren min var liten (dvs opp til ca skolealder) fikk han ofte en liten ting også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 2. desember 2004 #8 Del Skrevet 2. desember 2004 Da jeg hadde dagmamma til min eldste, kjøpte jeg gaver til hennes barn. Alle dagbarna fikk også gaver av hennes barn. Dagmamma'n fikk julekort med bilde av gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå