Gå til innhold

Også "ordentlige jenter" liker skam-William og Justin Bieber

Anbefalte innlegg

Skrevet

William oppfører seg som en drittsekk med mye penger og som behandler jenter som sexobjekter. Allikevel har han smeltet mangt et hjerte. Hvorfor faller så mange for han? Han minner meg om Edward i Twilight bare mye slemmere. Bør menn oppføre seg sånn?

Hva med Justin Bieber? Slå til fotografer og være i horestrøk i Sør-Amerika? Hvorfor dømmer man da vanloge menn for å kjøpe tjenester av prostituerte? Jeg erforøvrig mot sexkjøp, men ser at ting ikke henger helt sammen. Hvorfor sender da foreldre ungene sine på konserter når de heller bør snakke om ting som sexkjøp?

Bør jeg som fremtidig far lære opp sønnene til å oppføre seg sånn sånn at de gjennom å gjøre det bra med jenter også kan få økt selvtillit noe aom gir tryggere økonomi og et så godt liv som mulig? Burde jeg oppføre meg sånn selv?

Anonymkode: 6fe78...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter? Altså unge jenter? Hvem bryr seg? Det er en fase. Samme som at unge gutter sikler etter modeller. 

Anonymkode: 8b9ff...948

Gjest Frederik
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg som fremtidig far lære opp sønnene til å oppføre seg sånn sånn at de gjennom å gjøre det bra med jenter også kan få økt selvtillit noe aom gir tryggere økonomi og et så godt liv som mulig? Anonymkode: 6fe78...60c

Absolutt. 

Skrevet

Jeg er selv 18 år pg vet tankegangen. Det har med spenningen å gjøre. Unge jenter finner det spennende å tenke på en gutt som er kjekk, har selvtilitt og er litt "farlig", ofte fordi de er stikk motsatt av jentene selv. Slik har jegforstått det i alle fall. 

Men nei herregud ikke bli sånn selv og ikke lær dine evt. fremtidige sønner til å bli slik. Jeg vil ikke kalle det en fase, men spenningen avtar gjerne jo eldre man blir, fordi man skjønner at trygghet er bedre enn fare. 

Jeg innrømmer jeg selv var en som likte de mer rebelske guttene fremfor de ordentlige. Jeg var aldri noe fan av Justin Bieber - Klart han synger bra og er dritkjekk, men den gutten er ødelagt etter å ha blitt utsatt for så mye offentlighet fra ung alder. Den gutten trenger ikke å bli hata på, men han trenger derimot hjelp. Jeg syns faktisk synd på han. Og når det kommer til Wiliam så æsj. Jeg har aldri likt han. Oppførselen hans er fæl og det erbare turnoff. Kameraten hans Chris derimot syns jeg er dritkjekk, og han er ikke veldig forskjellig fra Wiliam... Helt ærlig så tror jeg mye har med utsende å gjøre. I hvertfall i ung alder. Hva man som vokser tiltrekkes av er litt vanskeligere å si...

Skrevet

Innlegget ditt mangler så mange analystiske faktorer at jeg blir svett. Vet ikke hva jeg skal ta tak i først, da nesten hver linje inneholder noe å pirke på. Nei, dette orker jeg ikke å bruke tiden min på. Kom med et mer analystisk innlegg hvis du vil ha seriøse svar.

Anonymkode: 4949f...118

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ærlig talt, Justin Bieber er et menneske som i likhet med nesten alle barnestjerner jeg vet om, har blitt skadd av den unormale tilværelsen det er med et slikt liv. 

Stakkars folk! Det skulle ha blitt fastsatt en verdensomspennende lov, der tiden de måtte bruke på å jobbe med folk som ikke setter normale grenser for dem, i tillegg til at de er utsatt for mye annet unormalt stress, hadde blitt kraftig styrt fra lovens side. Det går bedre med mange barnearbeidere innen teppeindustrien (om vi ikke ser på det økonomiske) enn med barnestjernene og vi ser på psykisk helse, - og slikt barnearbeid er vi jo alle i mot. 

Det er typisk at jenter har tenåringscrush på en eller annen kjendis, har oftest lite med om man er " ordentlig" eller ikke, å gjøre og det går over. 

Lær sønnen din å jobbe hardt for det han vil ha, sette pris på det han får og å stå i stormen, så kommer til å gå godt. 

Edit:

..og så kan man jo både sende unger på konsert og snakke om sexkjøp en annen gang. 

Jeg har klart å gi de eldste barna en holdning til at en ikke skal rasere hotellrom, kjøre i fylla eller tulle for mye med avkuttede sauehoder o.l. , selv om de har vært blodfan av, og gått på konserter med artister som har gjort dette. ;)  

Endret av absinthia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...