Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart julebord. Antrekket er i boks - det eneste som mangler er skoene.

Og det er jo så mye lekre selskapssko i butikkene nå. Men de fleste jeg liker har veldig høye hæler. Jeg er 1.78 høy, og med slike hæler rager jeg over alle på jobben.

Jeg synes det er greit å ha litt hæler når jeg skal i selskap sammen med mannen min. Han er 1.95, så han er høyere enn meg uansett. Men når jeg skal sammen med jobben, og vet jeg kommer til å bli et hode høyere enn de aller fleste (menn såvel som kvinner) blir jeg litt betenkt.

Pleier dere andre (som er høye) å tenke slik når dere kjøper sko, eller kjøper dere de fineste uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke riktig så høy som deg (1,74), men jeg har alltid kjøpt og brukt de skoene jeg har hatt lyst på, selv da jeg hadde en kjæreste som knapt nok var like høy som meg. Samboeren min er 15 cm høyere enn meg, så da gir jeg i hvert fall blaffen. Og om jeg er høyere enn andre synes jeg bare det er fint. :wink:

Kjøp de skoene du har lyst på du, du blir sikkert kjempeflott med høye hæler! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har samme høyde som deg og bruker massevis av høye hæler. Det som er viktig er at du kan gå på dem uten å se ut som et nyfødt føll som stavrer seg fremover.

Skrevet

Jeg er også 1.78 og stortrives i høye hæler. Det viktigste er som griet sier at du kan føre deg med dem :wink:

Skrevet

Jeg er selv 166, men synes det er skikkelig kult/fint med høye hæler på høye jenter også! Jeg blir kanskje litt missunnerlig da, men det er FINT!

Skrevet

Jeg er like høy som deg, og i mange, mange år gikk jeg med lave hæler fordi jeg trodde jeg var for høy til høye hæler. Idiotisk, hva? De siste årene har jeg brukt mye høye hæler, og jeg synes ikke det gjør noe om jeg er høyere enn andre. Blir litt komisk å danse med menn som er et halvt hode lavere enn meg, men det får så være!

Gjest Anonymous
Skrevet

neida, bruk høye hæler du, bare fint det! :wink:

Skrevet

Jeg er 1.74 og bruker høye hæler ved enhver naturlig anledning :ler:

Bryr meg fint lite om jeg rager over noen; jeg syns det er elegant med høye hæler på høye jenter!

Skrevet

Bruk høye hæler det er så fint! Jeg er selv 1.80, men har en mann som er et hode lavere enn meg, så det blir ingen høye hæler på meg... Men bruker det hver gang mannen min ikke er med. :)

Skrevet

Jeg er 177,5 ( 8) ) Btuker masse høye hæler, syntes det er stilig!

Skrevet

jeg er 1.76 og å ha høye heler... føler meg mest vel i det.. gå i hva du føler deg bra i du ;)

Skrevet

Jeg synes du skal gå for høye hæler, selv om du er høy! Det er kult med damer som rager litt! Dessuten får man ofte enda penere pen av det, og det tar seg jo alltid bra ut.

Catzy

Skrevet

Tusen takk, jenter! :)

Da har jeg bestemt meg for å gå for de skoene jeg likte best - med de høye hælene.

Så får jeg heller rage over alle de andre :kul:

Skrevet

Jeg er 1.80 og går ofte med høye hæler. Mannen min er noen cm lavere enn meg, så når jeg er ute med han prøver jeg å gå med litt lavere sko. Men ellers er det hæler :P

Skrevet
Jeg er like høy som deg, og i mange, mange år gikk jeg med lave hæler fordi jeg trodde jeg var for høy til høye hæler. Idiotisk, hva? De siste årene har jeg brukt mye høye hæler, og jeg synes ikke det gjør noe om jeg er høyere enn andre. Blir litt komisk å danse med menn som er et halvt hode lavere enn meg, men det får så være!

Dette kunne vært skrevet av meg! Jeg har danset med mange menn som er et halvt hode lavere enn meg, og som har gitt meg komplimenter for min høyde. Sambo er 1,90 høy og med hæler blir jeg nesten like høy som ham.

Skrevet

Lurer på hva som regnes som høyt, når dere skriver høyder som 1,74-75.. Kan da ikke være problem med høye hæler da? Min venninne er 1,85, og kan gjerne bruke sko med litt hæl (tror hun holder seg unna stiletthæler...)

Skrevet
Lurer på hva som regnes som høyt' date=' når dere skriver høyder som 1,74-75[/quote']

I og med at gjennomsnittshøyden for norske kvinner er noe sånt som 1,66-1,67, så er jo 8-9 cm høyere enn det ganske høyt.

Skrevet

Når de er et halvt hode lavere enn deg, så har de super utsikt til puppene dine. Ken ikke helt forestille meg at de fleste menn ville hatt noe i mot det. ;)

Catzy

Skrevet

Men allikevel ikke så høyt at det bør være problemer med å gå i høye hæler. Etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...