Gå til innhold

Verdifulle smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg fikk en nydelig julegave fra kjæresten.  Et smykke i hvitt gull med diamant. ❤ Jeg tipper det er verdt litt og. Så spørsmålet er;

Dere som har verdifulle smykker. Går dere med de(t) hele tiden, eller bare ved spesielle anledninger? 

Jeg har lyst å ha på meg smykket hele tiden. 🙈

Anonymkode: 7c5a2...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå med det sier jeg. Ikke vits i å ha det liggende i et skrin/boks.

• Liker 2
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvor verdifullt ditt smykke er, men jeg har flere smykker i prisklassen 5-10.000 (som er mer enn verdifullt nok for meg), og jeg bruker de masse. Diamantringene mine bruker jeg hver dag, og andre dyre smykker bruker jeg så ofte jeg føler for det (= som oftest flere ganger i uka :) )

Anonymkode: caaa3...650

• Liker 1
Skrevet

Er det kledelig og praktisk nok til hverdags synes jeg du kan bruke det daglig. 

Jeg har et arvet smykke som jeg vet ble brukt til hverdags den gangen det var nytt og hun som fikk det var veldig pyntete av seg. Jeg kan kun bruke det ved spesielle anledninger.

Skrevet

Ringer kan jeg ikke gå med til hverdags, for jeg bare tar dem av meg og legger dem på snodige steder. Øredobber kan falle av, så tar dem av når jeg skal gjøre noe litt mer fysisk, men kjedene er der og blir der, så dem kan jeg gå med hele tiden. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg går med en ring som koster over 80.000 kroner hver dag (og tre andre som kostet ca 4000 per stykk). Har smykkeforsikring på den dyreste riktignok.

Anonymkode: 88511...63f

• Liker 2
Skrevet

Bra jeg ikke er alene om å ville bruke det da. 😉 Det går nok ikke av igjen med det første 😉

Anonymkode: 7c5a2...e17

Skrevet

Ikke verdien av smykker og ringer som avgjør bruken, men utseende og hva det passer til. 

Skal du ha smykket liggende i en safe? Husk at denne typen smykker er ting tyver er på jakt etter. Henger det rundt halsen din, og blir brukt, blir det i hvertfall ikke stjålet ved innbrudd. 

Anonymkode: c60e2...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...