AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har avtalt å treffe en fra nettet. Jeg var sent hjemme fra jobb i kveld. Og etter at jeg sa at jeg måtte finne noe drikke og ble litt treg skriver han : nå må du ha drukket mye .... og så skriver han : får ikke svar. Han har hatt fri i hele dag og har juleferie. Jeg jobber sene lange vakter. Hva synes dere om det han sier? Er det riktig å reagere av meg på måten han skriver på ? Anonymkode: 223bc...3d0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har avtalt å treffe en fra nettet. Jeg var sent hjemme fra jobb i kveld. Og etter at jeg sa at jeg måtte finne noe drikke og ble litt treg skriver han : nå må du ha drukket mye .... og så skriver han : får ikke svar. Han har hatt fri i hele dag og har juleferie. Jeg jobber sene lange vakter. Hva synes dere om det han sier? Er det riktig å reagere av meg på måten han skriver på ? Anonymkode: 223bc...3d0 Hvor opphengt kan folk være...? Anonymkode: 40b80...fca 2
Mippi Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Hadde ikke orket en sånn person! Så utrolig slitsomt.
Hufri Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Er litt av hvert på nettet... er det bare denne gangen han har reagert slik, eller er det et del av et mønster? Sier han det for å være morsom, eller er det irritasjon bak?... Tenker du må se litt helhetlig på situasjonen før du konkluderer med det ene eller det andre 😉 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 19 minutter siden, Hufri skrev: Er litt av hvert på nettet... er det bare denne gangen han har reagert slik, eller er det et del av et mønster? Sier han det for å være morsom, eller er det irritasjon bak?... Tenker du må se litt helhetlig på situasjonen før du konkluderer med det ene eller det andre 😉 Han har noen ganger vist seg til å være litt rar og retter meg når jeg skriver noe. Litt styrende. Og nå begynte han igjen ... har opplevd slike før... noe så avtennende Anonymkode: 223bc...3d0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 36 minutter siden, Mippi skrev: Hadde ikke orket en sånn person! Så utrolig slitsomt. Han spør nå om jeg er nervøs på å treffe han men jeg jobber altfor mye senvakter så jeg har ikke fritid på normal tid av døgnet derfor er jeg ikke alltid opplagt til den tid han vil jeg skal være opplagt. Slitsomt ja Anonymkode: 223bc...3d0
Hufri Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har noen ganger vist seg til å være litt rar og retter meg når jeg skriver noe. Litt styrende. Og nå begynte han igjen ... har opplevd slike før... noe så avtennende Anonymkode: 223bc...3d0 Svarer litt på det du selv spør om her.. Hvis du finner oppførselen hans avtennende så tidlig, så tenker ihvertfall jeg at du egentlig har bestemt deg.. Nå skal man selvsagt være raus med mennesker, vi er jo komplekse vesener, men det er lov å lese tegnene også.. 5
Mippi Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han spør nå om jeg er nervøs på å treffe han men jeg jobber altfor mye senvakter så jeg har ikke fritid på normal tid av døgnet derfor er jeg ikke alltid opplagt til den tid han vil jeg skal være opplagt. Slitsomt ja Anonymkode: 223bc...3d0 Hvis han ikke forstår at dette er urimelig, så er han ingenting å spare på. Én ting er å ville ha mer tid sammen, en annen ting er å nesten kreve det eller blir sur fordi man ikke får det. Jeg dater en som jobber ekstremt mye, tidlig OG sent. Han sier at det er deilig å vite at jeg gjerne vil møte han mer, men at jeg forstår at i hans jobb så er det lange dager. Man må ha forståelse for slikt, ellers mangler man evnen til å se helhetlig. Selvfølgelig kan du ikke jobbe mindre for å være tilgjengelig for han når det passer han. Å bytte noen vakter her og der er vel mulig, men jobb er jobb og jobb kommer først. Og å ikke svare på en melding innenfor et tidsrom HAN liker, er trekk jeg aldri har hatt god erfaring med. Man svarer når man har tid og lyst. Så får heller han finne ut av om det blir for lite eller for sent for han. Å endre deg drastisk for å møte hans krav må du ikke gjøre. En mellomting er isåfall det meste jeg hadde gått med på, men mest sannsynlig ikke med en slik person. Jeg hadde fått fnatt. Pga egen erfaring har jeg lyst til å si "LØP!", men kanskje du har lyst til å gi det en sjanse. Man vet jo aldri om han bare er veldig keen og sosialt klumsete, men erfaring tilsier osv... 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 36 minutter siden, Mippi skrev: Hvis han ikke forstår at dette er urimelig, så er han ingenting å spare på. Én ting er å ville ha mer tid sammen, en annen ting er å nesten kreve det eller blir sur fordi man ikke får det. Jeg dater en som jobber ekstremt mye, tidlig OG sent. Han sier at det er deilig å vite at jeg gjerne vil møte han mer, men at jeg forstår at i hans jobb så er det lange dager. Man må ha forståelse for slikt, ellers mangler man evnen til å se helhetlig. Selvfølgelig kan du ikke jobbe mindre for å være tilgjengelig for han når det passer han. Å bytte noen vakter her og der er vel mulig, men jobb er jobb og jobb kommer først. Og å ikke svare på en melding innenfor et tidsrom HAN liker, er trekk jeg aldri har hatt god erfaring med. Man svarer når man har tid og lyst. Så får heller han finne ut av om det blir for lite eller for sent for han. Å endre deg drastisk for å møte hans krav må du ikke gjøre. En mellomting er isåfall det meste jeg hadde gått med på, men mest sannsynlig ikke med en slik person. Jeg hadde fått fnatt. Pga egen erfaring har jeg lyst til å si "LØP!", men kanskje du har lyst til å gi det en sjanse. Man vet jo aldri om han bare er veldig keen og sosialt klumsete, men erfaring tilsier osv... Har også tidligere dårlig erfaring med slike. Han forteller også om en dame han møtte tidligere fra nettet som så stygg ut. Hun var fin på bildet men stygg i virkeligheten . Jeg får fnatt av slike som sier sånnt . Anonymkode: 223bc...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Ifølge egne erfaringer: Dårlig tegn - at han allerede nå er passivaggressiv. Mest sannsynlig vil han si at han bare tuller, men det er bare for å snakke det vekk. Ville i det minste vært veldig obs fremover (for min del hadde det vært turn off nok da jeg har opplevd MANGE sånne typer) Anonymkode: e4ad3...d8f 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ifølge egne erfaringer: Dårlig tegn - at han allerede nå er passivaggressiv. Mest sannsynlig vil han si at han bare tuller, men det er bare for å snakke det vekk. Ville i det minste vært veldig obs fremover (for min del hadde det vært turn off nok da jeg har opplevd MANGE sånne typer) Anonymkode: e4ad3...d8f Får frysninger av typen. Han ser ok bra ut utseende messing men har erfart fra tidligere at denne typen mann er sær og at jeg bør droppe han Anonymkode: 223bc...3d0 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har avtalt å treffe en fra nettet. Jeg var sent hjemme fra jobb i kveld. Og etter at jeg sa at jeg måtte finne noe drikke og ble litt treg skriver han : nå må du ha drukket mye .... og så skriver han : får ikke svar. Han har hatt fri i hele dag og har juleferie. Jeg jobber sene lange vakter. Hva synes dere om det han sier? Er det riktig å reagere av meg på måten han skriver på ? Anonymkode: 223bc...3d0 Nei. syntes ikke det, men jeg ville ikke gitt ut personopplysninger til en du ikke kjenner på nettet - hvis ikke du mener du kjenner han da. Anonymkode: 2d26c...81c
amba Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Hvor gammel er han? Høres ut som en jeg har pratet med... Merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå