Gå til innhold

Venn på FB og som ikke skal vite og se alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn på fb. Foreløpig ingen restriksjoner på hva vedkommende skal se. 

Ønsker å begrense tilgang på informasjon. 

Om jeg er interessert eller skal på et arrangement så får vedkommende med seg. På lik linje når jeg sist var aktiv og om det var fra mobil eller pc. Også om jeg svarer i ulike tråder. Jeg ønsker ikke at vedkommende skal få denne informasjonen. Samtidig så er det som står på min vegg helt greit.

Mulig å få til?

Anonymkode: 0806b...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg vedkommende som begrenset (tror jeg det heter) 

Skrevet
16 minutter siden, smilo skrev:

Legg vedkommende som begrenset (tror jeg det heter) 

Det ante meg. Blir veldig begrenset da dessverre. Ønsker bare å skjule aktivitet omkring uten å skjule vegg.

Skrevet

Hvis arrangementet er offentlig så kan vennen din se det, det bestemmes av arrangementsinnstillingene. Det er på samme måte med innlegg, det er den som legger ut innlegget som bestemmer hvem som kan se kommentarer og liker. Hvis du skal unngå dette tror jeg du må blokkere vennen, og da er dere automatisk ikke venner lenger.

Hvis du ikke vil at venner skal kunne se sist du var pålogget mener jeg at du kan du gå på chattens innstillinger og slå chatten av for de det gjelder.

Anonymkode: ba24a...87d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du egentlig venn med denne personen på fb? :klo:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis arrangementet er offentlig så kan vennen din se det, det bestemmes av arrangementsinnstillingene. Det er på samme måte med innlegg, det er den som legger ut innlegget som bestemmer hvem som kan se kommentarer og liker. Hvis du skal unngå dette tror jeg du må blokkere vennen, og da er dere automatisk ikke venner lenger.

Hvis du ikke vil at venner skal kunne se sist du var pålogget mener jeg at du kan du gå på chattens innstillinger og slå chatten av for de det gjelder.

Anonymkode: ba24a...87d

Jeg har slått av Chatten for alle, men vedkommende sier at det synes når jeg var sist pålogget.Takk for tips om arrangementinnstillinger. Skal sjekke debut. 

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

@Overrasket vil du være min Facebook-venn og dermed få se ALT?

Jeg har ikke the face book. Jeg syntes filmen var skikkelig dårlig så jeg kjøpte aldri boken. 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Jeg har ikke the face book. Jeg syntes filmen var skikkelig dårlig så jeg kjøpte aldri boken. 

Du må da vite at man leser boken først og ser filmen etterpå!:ac:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...