Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Jeg mener jeg har vært borte i denne funksjonen tidligere på facebook, slik at jeg kan slå av chaten for noen av mine venner (de kan ikke se at jeg er pålogget). Men nå finner jeg så klart ikke tilbake til det Noen som kan hjelpe meg her? Har forsøkt og google det og sett på hjelpesenteret, men får bare opp "slå av for alle"..
penny_ Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 På PC: Trykk på vennen din -> alternativer (tannhjulet) -> Slå av chatten for xxx
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 43 minutter siden, penny_ skrev: På PC: Trykk på vennen din -> alternativer (tannhjulet) -> Slå av chatten for xxx Jeg har ikke det alternativet lenger, men mener jeg hadde det før Jeg kan slette samtalen, blokkere personen, eller slå av samtale varsel for en viss periode, men ikke skjule fra chatten..
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, smilo skrev: Det er dessverre fjernet Det er det ja, da er det i hvert fall ikke rart jeg ikke får det opp lenger i det minste Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå