Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener nå mellom 8-12 timer i uka, hovedsakelig kondistrening med innslag av styrke. Har sakte men sikkert økt timene jeg får trent i takt med at tidsklemma har løsnet. Havner vel på nesten 400 timer i år. Er over 40 år, familiefar og i full jobb. 

Anonymkode: 33af8...3de

• Liker 1
Skrevet

I sykkelsesongen: Fire, noen ganger fem økter i uka. Til sammen 12-16 timer i løpet av ei uke. Om vinteren blir det gjerne kortere økter innendør (spinning, svømming) og litt styrke, da kan det fort bli 5-6 økter i uka.

• Liker 1
Skrevet

Trener daglig, men med varierende intensitet. Jeg svømmer, jogger på tredemølle, trener styrke med vekter/kettlebells o.l. eller går turer. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Litt slendrian nå i jula, men vanligvis 4 ganger i uka. 2 ganger løping (dvs. i praksis jogging), og 2 ganger styrke. 

Skrevet

Tror jeg trener mest av alle... Hvis jeg kommer på det og klarer å løfte meg ut av sofaen så rusler jeg en tur, sjeldnere enn 1 gang pr uke.. Gidder jeg, så blir det noen knebøy når jeg står å venter på noe, for eksempel at maten skal koke eller pause på tv'n.. Rokkering til tider. Dumbbells de dagane jeg vil at musklene skal sprette opp av 5 x 2 rep.

:veslejenta:

Gjest Nordavind
Skrevet

4 ganger i uken for det meste. Men skal øke.

Skrevet
11 minutter siden, Cata skrev:

Litt slendrian nå i jula, men vanligvis 4 ganger i uka. 2 ganger løping (dvs. i praksis jogging), og 2 ganger styrke. 

Det er dette jeg gjør nå. Men er ikke så lenge siden jeg startet, så lurte litt på om det er for mye. 

Skrevet

Stort sett hver dag, men hvertfall 5-6 dager i uka. 

Trener videoer fra BeachBody, alt fra HIIT, styrke, kickboxing, tabata, annen cardio. Følger som oftest programmer som er lagt opp etter en plan, som går over 4-8 uker, noen går lenger. Ellers setter jeg sammen mine egne prorammer med disse videoene. Jogger også litt, og går lange turer i ulendt terreng med hunden.

Skrevet
1 time siden, Brob skrev:

Det er dette jeg gjør nå. Men er ikke så lenge siden jeg startet, så lurte litt på om det er for mye. 

Skal ikke prøve meg på å si hva som er for mye eller passe for deg. ;)

Selv begynte jeg i det små med en gang i uka og så har jeg økt gradvis. Drev lenge med 2 treninger i uka (styrketrening) og så kom etterhvert joggingen i tillegg. 

Skrevet

Så flinke dere er! Jeg har lyst til å klare 3-4x pr uke fra januar av. Ikke trent på 1 år! 

Skrevet

Til vanlig trener jeg 4 ganger i uka, 2-3 styrkeøkter og 1-2 kondisjonsøkter. Nå i jula trener jeg nesten hver dag, hovedsakelig kondisjon og fjellturer. Prøver å kompensere for all drittmaten jeg trykker i meg :fnise:

Skrevet

Trener styrke 4 ganger i uken + en fjelltur i ny og ne.

Skrevet
1 time siden, Cata skrev:

Skal ikke prøve meg på å si hva som er for mye eller passe for deg. ;)

Selv begynte jeg i det små med en gang i uka og så har jeg økt gradvis. Drev lenge med 2 treninger i uka (styrketrening) og så kom etterhvert joggingen i tillegg. 

Jeg har trent en del før. Mest gåturer,lagidrett, sykling innimellom.  

Har hørt at så lenge man ikke trener de samme musklene hver dag, så er det bare å trene. Bevegelighet er jo bra. 

Vil egentlig prøve på å gå tur eller sykle rolig de dagene jeg ikke har styrke eller løping. Løping er forresten ikke favoritten, men jeg gjør det. Om noen har et forslag til annen trening for å bedre kondis/utholdenhet så er det bare å komme med det. 

Har meldt meg på et løp i april, derfor må jeg få opp kondisen litt.

Skrevet

Aldri.

Anonymkode: fcb5c...afd

Skrevet

Trener til vanlig 3 dager i uka fullkroppsprogram og 3 dager løper jeg alt fra 5km til ei mil på mølla. Varierer løpinga mellom langdistanse og intervaller. 

Har mølle hjemme og trener stryrke på treningsenter. 

Går også tur med bikkja 1-3 ganger om dagen (hun får alltid 3 turer, men av og til så går mannen tur med henne også), men det er daffeturer for tiden da bikkja begynner å bli gammel og giktisk. 

Hverdagstrim så sykler jeg eller går til jobb, i tillegg har jeg en fysisk aktiv jobb. 

Hverdagstrim er bra :)

Skrevet

Jeg trener i hverdagen og tar som regel pause i helgen, mao trening 5 dager i uken. Jeg trener veldig variert, alt fra hesteriding til dansekurs pluss tre faste styrkeøkter med eventuell cardio. Vil prøve å få inn litt yoga og mer pilates i løpet av nyåret, kanskje også noen gruppetimer på senteret. Er glad i spinning. Så godt mulig jeg øker antall økter så jeg ikke tar fri i helgene neste år :) 

Anonymkode: 8210b...a7f

Skrevet

Trener skikkelig, sånn med høy puls og masse svetting, 4 ganger i uken. Elsker å ta meg helt ut, føles så deilig etterpå. Ellers beveger jeg meg mye i hverdagen. Har en jobb hvor jeg er mye på beina, og går eller sykler i stedet for å kjøre. 

Treningen er hovedsakelig løping, mest på mølle nå om vinteren, og styrke i form av egentrening eller gruppetrening. Tenkte å begynne med yoga på nyåret, for jeg er ikke så tøyelig som jeg ønsker. 

Anonymkode: 2db63...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...