AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Trener nå mellom 8-12 timer i uka, hovedsakelig kondistrening med innslag av styrke. Har sakte men sikkert økt timene jeg får trent i takt med at tidsklemma har løsnet. Havner vel på nesten 400 timer i år. Er over 40 år, familiefar og i full jobb. Anonymkode: 33af8...3de 1
Wiggins Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 I sykkelsesongen: Fire, noen ganger fem økter i uka. Til sammen 12-16 timer i løpet av ei uke. Om vinteren blir det gjerne kortere økter innendør (spinning, svømming) og litt styrke, da kan det fort bli 5-6 økter i uka. 1
Anglofil Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Trener daglig, men med varierende intensitet. Jeg svømmer, jogger på tredemølle, trener styrke med vekter/kettlebells o.l. eller går turer. Mvh Yvonne
Cata Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Litt slendrian nå i jula, men vanligvis 4 ganger i uka. 2 ganger løping (dvs. i praksis jogging), og 2 ganger styrke.
Gjest lali Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Tror jeg trener mest av alle... Hvis jeg kommer på det og klarer å løfte meg ut av sofaen så rusler jeg en tur, sjeldnere enn 1 gang pr uke.. Gidder jeg, så blir det noen knebøy når jeg står å venter på noe, for eksempel at maten skal koke eller pause på tv'n.. Rokkering til tider. Dumbbells de dagane jeg vil at musklene skal sprette opp av 5 x 2 rep.
Gjest Nordavind Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 4 ganger i uken for det meste. Men skal øke.
Brob Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2016 11 minutter siden, Cata skrev: Litt slendrian nå i jula, men vanligvis 4 ganger i uka. 2 ganger løping (dvs. i praksis jogging), og 2 ganger styrke. Det er dette jeg gjør nå. Men er ikke så lenge siden jeg startet, så lurte litt på om det er for mye.
Rainbow Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Stort sett hver dag, men hvertfall 5-6 dager i uka. Trener videoer fra BeachBody, alt fra HIIT, styrke, kickboxing, tabata, annen cardio. Følger som oftest programmer som er lagt opp etter en plan, som går over 4-8 uker, noen går lenger. Ellers setter jeg sammen mine egne prorammer med disse videoene. Jogger også litt, og går lange turer i ulendt terreng med hunden.
Gjest Cyrus Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Hver dag. Mest yoga, pilates, og en del sykling.
Cata Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, Brob skrev: Det er dette jeg gjør nå. Men er ikke så lenge siden jeg startet, så lurte litt på om det er for mye. Skal ikke prøve meg på å si hva som er for mye eller passe for deg. Selv begynte jeg i det små med en gang i uka og så har jeg økt gradvis. Drev lenge med 2 treninger i uka (styrketrening) og så kom etterhvert joggingen i tillegg.
cherry blossomed. gone. Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Så flinke dere er! Jeg har lyst til å klare 3-4x pr uke fra januar av. Ikke trent på 1 år!
drue Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 Til vanlig trener jeg 4 ganger i uka, 2-3 styrkeøkter og 1-2 kondisjonsøkter. Nå i jula trener jeg nesten hver dag, hovedsakelig kondisjon og fjellturer. Prøver å kompensere for all drittmaten jeg trykker i meg
oceangrown Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Trener styrke 4 ganger i uken + en fjelltur i ny og ne.
Brob Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2016 1 time siden, Cata skrev: Skal ikke prøve meg på å si hva som er for mye eller passe for deg. Selv begynte jeg i det små med en gang i uka og så har jeg økt gradvis. Drev lenge med 2 treninger i uka (styrketrening) og så kom etterhvert joggingen i tillegg. Jeg har trent en del før. Mest gåturer,lagidrett, sykling innimellom. Har hørt at så lenge man ikke trener de samme musklene hver dag, så er det bare å trene. Bevegelighet er jo bra. Vil egentlig prøve på å gå tur eller sykle rolig de dagene jeg ikke har styrke eller løping. Løping er forresten ikke favoritten, men jeg gjør det. Om noen har et forslag til annen trening for å bedre kondis/utholdenhet så er det bare å komme med det. Har meldt meg på et løp i april, derfor må jeg få opp kondisen litt.
skruf Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Trener til vanlig 3 dager i uka fullkroppsprogram og 3 dager løper jeg alt fra 5km til ei mil på mølla. Varierer løpinga mellom langdistanse og intervaller. Har mølle hjemme og trener stryrke på treningsenter. Går også tur med bikkja 1-3 ganger om dagen (hun får alltid 3 turer, men av og til så går mannen tur med henne også), men det er daffeturer for tiden da bikkja begynner å bli gammel og giktisk. Hverdagstrim så sykler jeg eller går til jobb, i tillegg har jeg en fysisk aktiv jobb. Hverdagstrim er bra
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Jeg trener i hverdagen og tar som regel pause i helgen, mao trening 5 dager i uken. Jeg trener veldig variert, alt fra hesteriding til dansekurs pluss tre faste styrkeøkter med eventuell cardio. Vil prøve å få inn litt yoga og mer pilates i løpet av nyåret, kanskje også noen gruppetimer på senteret. Er glad i spinning. Så godt mulig jeg øker antall økter så jeg ikke tar fri i helgene neste år Anonymkode: 8210b...a7f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Trener skikkelig, sånn med høy puls og masse svetting, 4 ganger i uken. Elsker å ta meg helt ut, føles så deilig etterpå. Ellers beveger jeg meg mye i hverdagen. Har en jobb hvor jeg er mye på beina, og går eller sykler i stedet for å kjøre. Treningen er hovedsakelig løping, mest på mølle nå om vinteren, og styrke i form av egentrening eller gruppetrening. Tenkte å begynne med yoga på nyåret, for jeg er ikke så tøyelig som jeg ønsker. Anonymkode: 2db63...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå