AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Leste nettopp en undersøkelse om at kvinner flest liker kosing etter sex? Da ville kvinnen føle seg ekstra sett ettersom kvinnen i de fleste tilfeller blir ekstra sårbare etter sex. Selv har jeg begynte å gråte etter sex uten å ha noen som helst grunn egentlig. Men til overskriften, liker dere det? Selv vil jeg bare hive meg i dusjen ettersom jeg går som en snegle fra sengen (som regel) og inn i dusjen. Koser man med tutta full av sæd? hahah.... Anonymkode: 97a72...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Liker et kyss som avslutning på det hele,men trenger ikke noe mer hvis vi ikke allerede har lagt oss for kvelden. Anonymkode: 3729f...f42
Gjest RealWildOne Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Selvfølgelig, er viktig begge deler for min del, og jeg er hannkjønn. Men det jeg savner mest fra forhold er turene sammen ut i det fri, det å finne på ting sammen, turene var alltid så koselig synes jeg...
smilo Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Ja jeg vi ha litt kos etterpå. Spurter en tur på do, før jeg kommer tilbake og kan ligge å skravle og stryke på hverandre. Det er da de største betroelsene eller spørsmålene tas opp. 5
smilo Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, RealWildOne skrev: Selvfølgelig, er viktig begge deler for min del, og jeg er hannkjønn. Men det jeg savner mest fra forhold er turene sammen ut i det fri, det å finne på ting sammen, turene var alltid så koselig synes jeg... Turer er også et savn her...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, smilo skrev: Ja jeg vi ha litt kos etterpå. Spurter en tur på do, før jeg kommer tilbake og kan ligge å skravle og stryke på hverandre. Det er da de største betroelsene eller spørsmålene tas opp. Åh, der sa du det! Anonymkode: 97a72...9d8
Kinno Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Nja nei ikke noe spooning hvis det er slikt som menes..ligger kanskje to minutter etterpå før do og dusjing av understellet for begge. Men vi har liksom en humoristisk og koselig tone etterpå da, er like viktig for meg det som det fysiske. 1
Gjest RealWildOne Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, smilo skrev: Turer er også et savn her... De blir ikke det samme alene med musikk som eneste selskap. skulle ønske at jeg var en Lars Monsen, altså en som kan trives dønn alene ute i naturen, men det er jeg dessverre ikke for jeg er et flokkdyr. Blir liksom som å gå på kino alene, litt stusselig. Skal på tur med gutta til sommeren da, men før det så må skrotten settes i stand til den påkjenningen, gleder meg til det. Ikke at det blir det samme som når jeg har hatt dame, er litt mer givende å gå med ei synes jeg, så godt som hver søndag gjorde vi det - prøvd å få venner med meg men det passer jo sjelden da vi alle har vårt og våre forpliktelser som gjør slik vanskelig.
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Det går jo an å vaske seg/tørke seg og så kose. Jeg trenger det vel ikke i sånn kjempestor grad, men syns det er godt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Nei ingen kos, sex er nok Anonymkode: 68b47...ac6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Kos et par timer, så sex og så kos i 2-3 timer igjen Anonymkode: b4af2...59b 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 27 minutter siden, smilo skrev: Ja jeg vi ha litt kos etterpå. Spurter en tur på do, før jeg kommer tilbake og kan ligge å skravle og stryke på hverandre. Det er da de største betroelsene eller spørsmålene tas opp. Sånn foretrekker jeg det og😊❤️ Anonymkode: 957d4...61a
SlemUlv Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Er koselig med kos etter sex, men ikke nødvendig 1
Hillbill Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Det blir en rask tur på do og så en lynkjapp vask/dusj. Men etter det ligger hun på armen og "verdensproblemer" blir løst. Med andre ord, tid for de helt dype samtalene... Det blir liksom en helt annen og mer intens nærhet rett etter sex! Endret 28. desember 2016 av Hillbill 2
Gjest HarryDotter Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Elsker kos! Kos er godt før, etter og utenom sex. Gir meg ro og en fantastisk følse.
casablancas Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Ofte er grunnen til at kvinner trenger kos etterpå er at vi ikke har fått orgasme. Mange, meg selv som utgangspunkt, blir trøtte og har ikke noe behov for kos da, hvis vi har blitt tilfredsstilt. Men mange er ikke ærlige på det.
Inwe Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Ja, kos etterpå er hyggelig, men ikke et must. Vi har våtservietter for underlivet på soverommet så tørker oss med de før vi ligger å koser. Har vi sex om morgenen vil han i dusjen med en gang. Da stjeler jeg iallefall et kyss før han står opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå