Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Ikke dype tunge tanker, men lette skråblikk på ting du har oppnådd eller opplevd? I London fikk jeg ei jente til gang etter gang be meg snakke med min Brooklyn-aksent. Jeg var plutselig Joey i Friends. Hennes perfekte London-aksent var i utgangspunktet skremmende for en som har bodd mesteparten av livet i Oslo. Men jeg har åpenbart en perfekt italienskpreget-brooklynaksent siden jeg vokste opp der og har mye familie. Jeg spilte Joey hele kvelden. En kveld jeg sent vil glemme. Du? Endret 28. desember 2016 av Lanista1984
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2016 En annen gang kjørte jeg for å gjøre opp med ei jente jeg virkelig likte, eller elsket. Etter å ha vært fæl kvelden før. Vi var ikke sammen, men jeg håpte kanskje jeg kunne endre det. Jeg kom til festen hun var og jeg så henne kysse en annen gutt. Hun så veldig lykkelig ut. Jeg dro. Jeg gråt ikke. Jeg kjente velbehag. Fordi hun hadde det fint. Det var også en seier.
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2016 (endret) 7 minutter siden, applestories skrev: Var ikke Joey fra Queens? Haha.. Det vet jeg ikke:) Aksentene er ikke forskjellig fra T-banestasjon til T-banestasjon. Endret 28. desember 2016 av Lanista1984
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2016 En gang møtte jeg ei litt yngre jente i Kunar nord for Kabul. Hennes øyne var så grønne at jeg nesten fikk vondt av å se på dem. Hun så så sint ut. Noen dager etter tok jeg hun på skulderen og hun rykket i fra med et skrik. Jeg prøvde å beklage meg, men ble ikke helt forstått. Etter et veldig tungt oppdrag hvor jeg ble litt skadet, så jeg hun igjen. Jeg hadde falt fem meter og hadde fått en flerre i låret. Så var hun der:) Jeg kan huske hvordan hun pustet over meg og så på meg. Pustet bare med nesen. To dager etter møtte jeg hun igjen. Jeg tok ikke på henne. Hun smilte til meg og jeg kjente jeg ble glad. Hun var så fin. Selv uten noe sminke. Det var tidlig. Kl 6 eller noe., Det var bare blikket som jeg alltid snakker om. Blikket fikk oss til å kysse. Ikke et ord ble sagt. Og helt overraskende valgte hun å holde rundt meg. Hun kysset nakken min og også øret:) Så løp hun når noen ropte. Jeg så hun to ganger senere men da med fullt av folk rundt. Siden har jeg aldri sett henne igjen.
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 (endret) At jeg kan bruke utrolig lang tid på kjøkkenet for å imponere. Ikke alltid det blir like vellykket, men da kan vi le av det begge to - jeg har servert kaker som smaker veldig, veldig rart, og gode fiskeretter som kunne blitt servert ute. En gang hadde jeg laget helt utrolig mye mat, og skulle ta det med bort til han jeg dater. Det viste seg, som jeg egentlig visste, at han hadde spist et annet sted - det hadde jeg ikke tenkt på, selv om jeg så klart visste det. Han minnet meg på at nå måtte jeg ikke lage så mye, for han hadde jo allerede spist. Jeg stod der med masse i ovnen og en del var allerede pakket ned. Jeg dro en hvit løyn der og da og sa "neida, jeg lagde ikke bare noe smått". Men så skulle jeg jo reise bort dagen etter, så syns det var dumt om jeg skulle kaste noe av det, og tok derfor med alt bort. Da lo vi godt begge to - han hadde mat i en uke fremover. Endret 28. desember 2016 av Newroz
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 17 minutter siden, Lanista1984 skrev: En gang møtte jeg ei litt yngre jente i Kunar nord for Kabul. Hennes øyne var så grønne at jeg nesten fikk vondt av å se på dem. Hun så så sint ut. Noen dager etter tok jeg hun på skulderen og hun rykket i fra med et skrik. Jeg prøvde å beklage meg, men ble ikke helt forstått. Etter et veldig tungt oppdrag hvor jeg ble litt skadet, så jeg hun igjen. Jeg hadde falt fem meter og hadde fått en flerre i låret. Så var hun der:) Jeg kan huske hvordan hun pustet over meg og så på meg. Pustet bare med nesen. To dager etter møtte jeg hun igjen. Jeg tok ikke på henne. Hun smilte til meg og jeg kjente jeg ble glad. Hun var så fin. Selv uten noe sminke. Det var tidlig. Kl 6 eller noe., Det var bare blikket som jeg alltid snakker om. Blikket fikk oss til å kysse. Ikke et ord ble sagt. Og helt overraskende valgte hun å holde rundt meg. Hun kysset nakken min og også øret:) Så løp hun når noen ropte. Jeg så hun to ganger senere men da med fullt av folk rundt. Siden har jeg aldri sett henne igjen. Afghanistan altså
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, Newroz skrev: At jeg kan bruke utrolig lang tid på kjøkkenet for å imponere. Ikke alltid det blir like vellykket, men da kan vi le av det begge to - jeg har servert kaker som smaker veldig, veldig rart, og gode fiske retter som kunne blitt servert ute. En gang hadde jeg laget helt utrolig mye mat, og skulle ta det med bort til han jeg dater. Det viste seg, som jeg egentlig visste, at han hadde spist et annet sted - det hadde jeg ikke tenkt på, selv om jeg så klart visste det. Han minnet meg på at nå måtte jeg ikke lage så mye, for han hadde jo allerede spist. Jeg stod der med masse i ovnen og en del var allerede pakket ned. Jeg dro en hvit løyn der og da og sa "neida, jeg lagde ikke bare noe smått". Men så skulle jeg jo reise bort dagen etter, så syns det var dumt om jeg skulle kaste noe av det, og tok derfor med alt bort. Da lo vi godt begge to - han hadde mat i en uke fremover. haha:) Det var jo snilt gjort:)
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2016 7 minutter siden, Newroz skrev: Afghanistan altså Hvordan kunne du gjette? Jeg har trodd Trollhättan.
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Hvordan kunne du gjette? Jeg har trodd Trollhättan. Nei, altså - du skrev liksom Kabul og Kunar
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Newroz skrev: Nei, altså - du skrev liksom Kabul og Kunar
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Afghanistan er et fint land på mange måter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Hmm, Jeg og kjæresten hadde kranglet for noen år tilbake. Vi hadde ikke snakket over 3 dager med hverandre. Plutselig en kveld sitter jeg alene i rommet mitt, driver med en stor skoleoppgave og ser at noen kaster steiner på vinduet mitt. Jeg ble selvfølgelig irritert, fordi jeg tenkte det måtte være nabobarna igjen. Jeg åpnet vinduet for å se og ser kjæresten min med en blomstebukett og en Kong Haakon Sjokolade. Han ber om tilgivelse og beklager mens han står der nede i -13 grader. Han virket helt ærlig for desperat og ga meg en 1 og en halv lang tekst om hvorfor han elsket meg. Jeg ble veldig glad og han fikk komme opp til leiligheten min. Idag er vi den idag, gift og et barn på vei neste måned Kjærligheten altså Anonymkode: 4a613...4e9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 ÅåÅÅÅÅ Hyggelig tråd! Anonymkode: c5632...dcb
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, Jeg og kjæresten hadde kranglet for noen år tilbake. Vi hadde ikke snakket over 3 dager med hverandre. Plutselig en kveld sitter jeg alene i rommet mitt, driver med en stor skoleoppgave og ser at noen kaster steiner på vinduet mitt. Jeg ble selvfølgelig irritert, fordi jeg tenkte det måtte være nabobarna igjen. Jeg åpnet vinduet for å se og ser kjæresten min med en blomstebukett og en Kong Haakon Sjokolade. Han ber om tilgivelse og beklager mens han står der nede i -13 grader. Han virket helt ærlig for desperat og ga meg en 1 og en halv lang tekst om hvorfor han elsket meg. Jeg ble veldig glad og han fikk komme opp til leiligheten min. Idag er vi den idag, gift og et barn på vei neste måned Kjærligheten altså Anonymkode: 4a613...4e9 Wow.. Jeg mangler egentlig ord for sånne historier. Det er så fantastisk:) Takk 1
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, Jeg og kjæresten hadde kranglet for noen år tilbake. Vi hadde ikke snakket over 3 dager med hverandre. Plutselig en kveld sitter jeg alene i rommet mitt, driver med en stor skoleoppgave og ser at noen kaster steiner på vinduet mitt. Jeg ble selvfølgelig irritert, fordi jeg tenkte det måtte være nabobarna igjen. Jeg åpnet vinduet for å se og ser kjæresten min med en blomstebukett og en Kong Haakon Sjokolade. Han ber om tilgivelse og beklager mens han står der nede i -13 grader. Han virket helt ærlig for desperat og ga meg en 1 og en halv lang tekst om hvorfor han elsket meg. Jeg ble veldig glad og han fikk komme opp til leiligheten min. Idag er vi den idag, gift og et barn på vei neste måned Kjærligheten altså Anonymkode: 4a613...4e9 Awww
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #18 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, Newroz skrev: Afghanistan er et fint land på mange måter Det er det. Jeg elsker folkene. De fleste er fattige men lykkelige. Utrolig nok, så kjenner de en varme for å be folk inn, selv i uniform. De viser en tro på livet, jeg tror noen skoletrøtte nordmenn burde ha sett.
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ÅåÅÅÅÅ Hyggelig tråd! Anonymkode: c5632...dcb Takk;)
Lanista1984 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #20 Skrevet 28. desember 2016 Jeg skal sove på om jeg har flere historier. Det som er til felles for det jeg har fortalt, er at det river deg opp og ødelegger deg med mindre du kan finne noe positivt i det. Det er ingenting som gjør så vondt i brystet som et brudd. Og det gjelder vel begge kjønn. Du vil alltid ha en plass i hjernen for de som forsvant:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå