Gå til innhold

Norges fineste/sexy dialekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kristiansandisk!!:)

Anonymkode: 0e1ab...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig glad i sunnmørsdialekten, spesielt fra selve Ålesund - noen av de fra øyene rundt kan bli litt for brei. Flaks jeg kapret meg en sunnmøring!

Anonymkode: 734dc...ddb

• Liker 1
Skrevet

Sogndalsdialekt og i grunn hele vestlandet :fnise: 

Anonymkode: bcdaf...1ad

Skrevet

Finnes ingen fine dialekter

Anonymkode: b5685...f4b

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sunnhordland.

Anonymkode: 2ca68...533

Det er den mest grusomme dialekten. Er født og oppvokst i Sunnhordland og har hatet den bondedialekten hele livet. Hver gang de snakker, høres det ut som om stemmen vasser i sirup. Måten de må dra på ordene, er bare forferdelig.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den mest grusomme dialekten. Er født og oppvokst i Sunnhordland og har hatet den bondedialekten hele livet. Hver gang de snakker, høres det ut som om stemmen vasser i sirup. Måten de må dra på ordene, er bare forferdelig.

:klo:

Anonymkode: 1ce7c...251

Skrevet
6 timer siden, Rumle skrev:

Danmark ligger ikke i Norge :opplyser: 

Ikke? Noen ganger ønsker jeg det så sterkt at jeg tror på det :-D

Skrevet

Gudbransdalsdialekt! :D Finnes nok fleire variantar, men eg kjenner den ikkje så godt. 

Skrevet

Jeg synes mange sånne innlandsdialekter er artige; Setesdal, Telemark, Gudbrandsdalen. De høres så gammeldagse og nasjonalromantiske ut:rodmer:

Anonymkode: 087b8...2bf

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Sunnhordlandsdialekten er fin. Har venner der som jeg møtte på universitetet og de var fra Stord/Kvinnherad. De snakket litt ulikt, men likte godt dialekten. Den er ganske ulik min da jeg er fra Nord-Norge

Skrevet

Søtt med jenter som snakker nord-norsk og vestlandsk. Sikkert flere dialekter der ute som er spesielle

Anonymkode: c227c...002

Skrevet

Elsker menn med sognedialekt .... :) 

Anonymkode: 798f2...03d

Skrevet

Troms dialekten :rodmer:

Anonymkode: 4bcac...9d3

Skrevet

Kristiansand, Stavanger og noen dialekter fra Sogn og fjordane (ikke Sogndal, Førde eller de breieste dialektene)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Kvinner med dialekt fra Helgeland, Lofoten og Vesterålen! :strix: Og Tromsø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...