AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Er dette noe vits, blir jeg i det hele tatt vurdert? Jeg har nesten en Bachelor, mangler bare et fag + hovedoppgaven. I tillegg til dette har jeg mye arbeidserfaring. Kan legge til at jeg er 29år. Anonymkode: 06e0e...671
Watermelon Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Det er bare å søke. Spiller du ikke lotto, vinner du ikke i lotto. Det verste som kan skje er at du får et avslag. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Watermelon skrev: Det er bare å søke. Spiller du ikke lotto, vinner du ikke i lotto. Det verste som kan skje er at du får et avslag. Sant nok selvfølgelig men kjedelig å søke på noe som er bortkastet også. Anonymkode: 06e0e...671
Watermelon Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sant nok selvfølgelig men kjedelig å søke på noe som er bortkastet også. Anonymkode: 06e0e...671 Du må ikke tenke slik. Du kan jo søke og se hva som skjer. Får du et avslag kan du spørre hvorfor. Er du så heldig at du kommer på intervju også får avslag, kan du be om tilbakemelding pluss at du får trening på jobbintervju. Jeg har vært der du er nå og søkt på mange jobber og tenkt at det er helt bortkastet å søke på enkelte jobber. Det som skjedde var at jeg faktisk kom på jobbintervju på flere av disse jobbene jeg tenkte aldri jeg hadde sjanse på. Jeg var greit nok ferdig med utdannelsen min og hadde tatt MØA. Antar det er bachelor i økonomi du tar?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, Watermelon skrev: Du må ikke tenke slik. Du kan jo søke og se hva som skjer. Får du et avslag kan du spørre hvorfor. Er du så heldig at du kommer på intervju også får avslag, kan du be om tilbakemelding pluss at du får trening på jobbintervju. Jeg har vært der du er nå og søkt på mange jobber og tenkt at det er helt bortkastet å søke på enkelte jobber. Det som skjedde var at jeg faktisk kom på jobbintervju på flere av disse jobbene jeg tenkte aldri jeg hadde sjanse på. Jeg var greit nok ferdig med utdannelsen min og hadde tatt MØA. Antar det er bachelor i økonomi du tar? Ja, Bachelor i økonomi og ledelse også har jeg veldig lyst på jobb i bank! Anonymkode: 06e0e...671
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Hvorfor blir du ikke ferdig med det siste faget? Anonymkode: eeee8...04a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir du ikke ferdig med det siste faget? Anonymkode: eeee8...04a Jeg holder på med det:) men tror ikke jeg får skrevet hovedoppgaven før til neste vår. Føler jo at jeg er tilnærmet ferdig 😊 Anonymkode: 06e0e...671
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Jeg er også nesten ferdig med min bachelor i økonomi og ledelse. Mangler kun to fag nå, men vil gjerne ut i jobb samtidig som jeg tar disse. Jeg søker på alt jeg kommer over som jeg føler jeg kan passe til. Tenker jo at man bare må prøve sant? Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: 54717...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå