AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Mellomjul, tid for å treffe slekt og venner en kanskje ikke rekker å treffe så ofte. Tid for inkludering, samhold og trivsel. Trodde jeg.. Fikk nettopp høre at familien, altså mine 4 søsken med partnere og barn, har juleselskap i dag. Det var ikke meningen at skulle høre det, men ettersom vi bor ganske nærme, var det vanskelig å holde hemmelig. Dette fant jeg ut etter at jeg fikk beskjed om at det passet dårlig at jeg tok med mine to barn og kom i selskap nyttårshelga. Det er bare resten av familien som var velkomne. Jeg har ingen anelse om hva jeg og mine barn har gjort galt, mulig det er så enkelt som at jeg er alenemor, uansett hva det er, føles det ikke som vi har familie. Kan en bytte ut familien sin? Vi har mange gode venner, men jeg ønsker familie til meg og ungene! Anonymkode: 5d57c...419
Forundret.. Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Hva med å spørre dem rett ut hvorfor? 10
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Så ekkelt gjort av dem. Jeg skjønner godt at du sitter med en vond følelse av å ikke bli inkludert. Jeg synes du skal ta det opp med dem på en ordentlig måte i rolige omgivelser. Anonymkode: 708b8...c37 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Konfrontasjon! Anonymkode: 0dcb1...139 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Hvorfor i all verden spurte du de ikke rett ut når du først fikk vite det???? Hvordan greide du det i det hele tatt å holde kjeft når du allerede var ekskludert fra Nyttårsselskapet?? Hadde jeg blitt ekskludert 2 ganger hadde jeg ihvertfall tatt det opp.. tørr du ikke? Vil du ikke? Anonymkode: c0f3d...cd7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Har prøvd å konfrontere. Ble ikke bedre av det, heller motsatt. Det verste er ungene, synes jeg, som har behov for både besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Anonymkode: 5d57c...419
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å konfrontere. Ble ikke bedre av det, heller motsatt. Det verste er ungene, synes jeg, som har behov for både besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Anonymkode: 5d57c...419 Hva sier de til deg da? Hvorfor får du ikke komme? De må jo ha et svar til deg når du har konfrontert de.. Anonymkode: c0f3d...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Å der trengte du ikke mer hjelp? Så kjedelig når en TS starter tråd og stikker etter 5 min... Anonymkode: c0f3d...cd7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å der trengte du ikke mer hjelp? Så kjedelig når en TS starter tråd og stikker etter 5 min... Anonymkode: c0f3d...cd7 Beklager om du følte deg "snytt". Oppstod en liten situasjon. Kommer tilbake! Anonymkode: 5d57c...419
fuglekvitter__ Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ekkelt gjort av dem. Jeg skjønner godt at du sitter med en vond følelse av å ikke bli inkludert. Jeg synes du skal ta det opp med dem på en ordentlig måte i rolige omgivelser. Anonymkode: 708b8...c37
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Hvorfor gidder du å svare på denne tråden nå? TS har jo left The building mange timer siden så så mye hjelp trengte hun nok ikke og så synd var det nok ikke på henne... Anonymkode: c0f3d...cd7
fuglekvitter__ Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å svare på denne tråden nå? TS har jo left The building mange timer siden så så mye hjelp trengte hun nok ikke og så synd var det nok ikke på henne... Anonymkode: c0f3d...cd7 Det står ikke noe annet enn en smiley i denne tråden altså.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å der trengte du ikke mer hjelp? Så kjedelig når en TS starter tråd og stikker etter 5 min... Anonymkode: c0f3d...cd7 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å svare på denne tråden nå? TS har jo left The building mange timer siden så så mye hjelp trengte hun nok ikke og så synd var det nok ikke på henne... Anonymkode: c0f3d...cd7 Hva i alle dager? Stått opp med feil fot? Anonymkode: 28f57...530 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Jeg er innflytter på Østlandet og utvider gjerne nettverket mitt Anonymkode: 46f8d...3ba
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 På 28.12.2016 den 20.37, AnonymBruker skrev: Beklager om du følte deg "snytt". Oppstod en liten situasjon. Kommer tilbake! Anonymkode: 5d57c...419 Skulle ikke du komme tilbake? På 29.12.2016 den 1.24, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager? Stått opp med feil fot? Anonymkode: 28f57...530 Nei, men du ser jo selv nå at TS er forsvunnet så så gæærn kunne det ikke være med henne. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er innflytter på Østlandet og utvider gjerne nettverket mitt Anonymkode: 46f8d...3ba Jeg også, en av grunnene til at jeg ville "støtte" TS i dette for det virket som hun ikke hadde det så bra, men når du åpner en slik tråd og stikker etter 5 min så kan det ikke være så gæærn og da bør man vel heller ta seg ti dype pust enn å sette seg ned på KG ? Jeg tror etter det jeg har sett nå at TS er dramaqueen nr 1 og sikkert har fått ordnet opp med søsknene sine, hun fikk det bare ikke helt som hun ville med en gang og da var det d r a m a.... Anonymkode: c0f3d...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå