AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg drikker muligens litt ofte alkohol, kanskje hver dag til annen hver dag, ikke veldig mye da. men litt i perioder. Bare lurer - blir man mere deprimert av det egentlig når man sliter med depresjon? Er det lurere om jeg kutter ut alkohol? Anonymkode: 2dbaf...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Del Skrevet 28. desember 2016 Drikker du når du er trist tar man ofte med seg dette inn i rusen. Kommer jo litt an på hvor mye du drikker, da. Jeg bruker drikke når jeg er i godt humør, men blir i kjempedårlig humør om jeg drikker mens jeg er deppa eller sinna. Dette gjelder jo ikke for alle. MEN jeg har merket forskjell når jeg drikker meg så full at du kommer til gråtestadie. Da jeg var deppa sa jeg ting som at jeg hatet meg selv og jeg følte meg forferdelig. Men da jeg ikke var deppa mer, men rolig, så kunne jeg gråte men det var en type avslappende gråt der jeg følte meg bedre etterpå. Nesten som en gladgråting. Og jeg sa ingenting, jeg bare lot meg selv føle. Anonymkode: 943d0...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. desember 2016 #3 Del Skrevet 28. desember 2016 For min del, rører jeg ikke alkohol nå jeg er deprimert. Jeg blir bare verre, og det bir enda verre dagen etterpå Men jeg har skjønt at dette er veldig individuelt. Så her må du nok kjenne litt etter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Del Skrevet 28. desember 2016 Går man opp i vekt av bare alkohol? Anonymkode: 58bdf...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. desember 2016 #5 Del Skrevet 28. desember 2016 Vonde følelser forsterkes ofte med alkohol. "Å drukne sine sorger" er vås! Ikke drikk når du har det vondt. ((Look who's talkin'... 😡)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Del Skrevet 28. desember 2016 alkoholikere er ofte ganske spinkle, samme med rusmisbrukere Anonymkode: 943d0...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Del Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: alkoholikere er ofte ganske spinkle, samme med rusmisbrukere Anonymkode: 943d0...f5e Men pondusen da? Anonymkode: 58bdf...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Del Skrevet 28. desember 2016 Det er kanskje øl Anonymkode: 58bdf...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Del Skrevet 28. desember 2016 Anbefaler på det sterkeste å kuttet alkohol ja. Man kan bli depripert av å drikke ja, i tillegg er det farlig med hyppig inntak for andre psykiske lidelser. hilsen psykologi student Anonymkode: af2a4...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinno Skrevet 28. desember 2016 #10 Del Skrevet 28. desember 2016 Fyllenerver utenpå alt annet er jo ingen god idé. Klart du blir verre av alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. desember 2016 #11 Del Skrevet 28. desember 2016 Ja! Man blir kanskje lettere i stemningsleiet der og da, men det er kortvarig. Depresjonen blir verre og verre på sikt jo mer/oftere du drikker. Veien til avhengighet er kort når alkohol brukes som medisin. Man ødelegger selvrespekten til slutt. Og ja, alkohol legger man på seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 28. desember 2016 #12 Del Skrevet 28. desember 2016 Ja - alkohol og depresjon er en veldig dårlig miks! Alkohol gjør deg mer deprimert. Ikke drikk!0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #13 Del Skrevet 28. desember 2016 Nei ok, jeg må nok slutte, det er bare at da får jeg altfor mye tid til å tenke. Derfor også jeg sitter på nettet døgnet rundt. Anonymkode: 2dbaf...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oceangrown Skrevet 28. desember 2016 #14 Del Skrevet 28. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Går man opp i vekt av bare alkohol? Anonymkode: 58bdf...3d7 7 kcal per g alkohol, så ja, det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #15 Del Skrevet 28. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ok, jeg må nok slutte, det er bare at da får jeg altfor mye tid til å tenke. Derfor også jeg sitter på nettet døgnet rundt. Anonymkode: 2dbaf...f3e Hvilke grep tar du for å bli kvitt depresjonen og tankekjøret? Går du til behandling? Jeg har lenge brukt alkohol på samme måte som deg, og jeg har sammen med psykolog laget en kriseplan når alkoholsuget er som verst. Den er gull verdt. I tillegg bruker jeg antabus, noe som funker bra for meg siden jeg vet med meg selv at jeg vil få det dritdårlig om jeg sprekker. Anonymkode: 05f0c...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #16 Del Skrevet 28. desember 2016 jeg skal begynne å trene og har sendt mail idag om psykologtime, selvom jeg er 0 motivert da, og så har jeg stumpet røyken, leste det tok 2.5 mnd før hjernen ble litt bedre etter det, og så prøver jeg bare å komme meg gjennom søvn og mat og hverdag. Har forsøkt pusteøvelser mot angst + meditasjon. men må ha litt overskudd for å holde på med det. Anonymkode: 2dbaf...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå