AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Dette skjedde etter en fest for en tid tilbake hvor vi var mange venner som sov over et sted, vi sov alle i samme rom og var fulle. Jeg våknet plutselig og ble oppmerksom på dette, men turte ikke gjøre noe så fortsatte å "sove".. Personen som gjorde det er en jeg har kjent i mange år som det har vært litt kjemi med/småflørting på fest, men vi er begge i seriøse forhold. Vedkommende strøk meg over ryggen, armen, låret og brystene. Har skjedd en gang før med samme mann. Veldig rart å tenke på, og dagen etter er alt er som normalt.. Har veldig dårlig samvittighet for det, men likte det litt.. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette, er jo ikke greit siden begge er i forhold, men var jo heller ikke med på det Anonymkode: cd474...196
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Venner og bekjente? Selvsagt ikke. Hvorfor lager du en tråd om dette? Hvorfor er det et spørsmål? Dette er like selvsagt som at du ikke burde trykke hodet ditt inn i en brennende peis Anonymkode: bd836...e7a 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Nei ikke greit, det er overgrep, du burde si klart og tydelig at det ikke er greit til denne personen.
Eustoma Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Nei det er absolutt ikke greit. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette. Du har ikke gjort noe galt. Dersom du greier det bør bør du si fra til vedkommende at han ikke skal gjøre dette.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Nei, det er ikke greit. Det er heller ikke unaturlig at du likte det litt- det er en naturlig reaksjon på at kroppen blir stimulert. Hold deg som best er unna denne mannen, eller konfronter ham. Det er ikke helt usannsynlig at han også gjør dette med andre kvinner.. Anonymkode: d5769...e92 2
jabx Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Er det mulig? Må du virkelig spørre om det er greit? 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke greit. Det er heller ikke unaturlig at du likte det litt- det er en naturlig reaksjon på at kroppen blir stimulert. Hold deg som best er unna denne mannen, eller konfronter ham. Det er ikke helt usannsynlig at han også gjør dette med andre kvinner.. Anonymkode: d5769...e92 Tusen takk du som skrev dette jeg har selv lurt på det hvorfor man blir stimulert seksuelt av overgrep, veldig mange vet ikke om at dette er tilfelle! Veldig viktig info som ofte blir glemt at det er naturlig for noen, ikke alle, ofre å føle seksuell stimuli av overgrep. Mange føler skyld og skam rundt dette, men det er viktig at overgriper er eneansvarlig! Real men dont rape. Anonymkode: 3c944...7ea 2
Mari Y Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Nei, det er helt uakseptabelt. Sex er noe man samtykker til.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Tror grunnen til at jeg tenker slik er fordi jeg har hatt seksuelle tanker om han tidligere, og likte det fordi det var nettopp han. Føler ikke det var snakk om overgrep, føltes mer som kos/nærhet.. Var bare forsiktig stryking, men likevel litt mer enn hva som er greit mellom venner følte jeg. Men takk for svar. Ts Anonymkode: cd474...196
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde etter en fest for en tid tilbake hvor vi var mange venner som sov over et sted, vi sov alle i samme rom og var fulle. Jeg våknet plutselig og ble oppmerksom på dette, men turte ikke gjøre noe så fortsatte å "sove".. Personen som gjorde det er en jeg har kjent i mange år som det har vært litt kjemi med/småflørting på fest, men vi er begge i seriøse forhold. Vedkommende strøk meg over ryggen, armen, låret og brystene. Har skjedd en gang før med samme mann. Veldig rart å tenke på, og dagen etter er alt er som normalt.. Har veldig dårlig samvittighet for det, men likte det litt.. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette, er jo ikke greit siden begge er i forhold, men var jo heller ikke med på det Anonymkode: cd474...196 Du ble begått overtramp mot. Det der er ikke greit.
fullførsetningen Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Den eneste som kan bestemme om det er greit eller ikke er du. Men det høres ut som det ble begått et overtramp. De som kaller det overgrep mener jeg overreagerer.
Inwe Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Nei, det er ikke greit å beføle noen uten samtykke. Jeg synes det er kos når kjæresten min (ikke andre) vekker meg ved å ta på meg (seksuelt). Dette tok jeg opp med han tidlig i relasjonen for å se hans synspunkt på det. Vi liker det begge to og har gjennom samtalen gitt samtykke til at det er greit. Hadde han ikke godtatt det hadde jeg heller ikke vekt han på den måten.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Ikke greit. Du må anmelde ham for overgrep slik at han kan straffes knallhardt. Det anses for svært grovt å forgripe seg på noen som sover eller ikke er i stand til å gjøre motstand. 3-4 års fengsel er normalt for slikt, noe han definitivt bør få for dette. Anonymkode: 24254...0b3
Amarone Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Synes denne forklarer det ganske godt om dette er "greit" eller ikke: 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #15 Skrevet 31. desember 2016 På 12/28/2016 den 18.03, AnonymBruker skrev: Dette skjedde etter en fest for en tid tilbake hvor vi var mange venner som sov over et sted, vi sov alle i samme rom og var fulle. Jeg våknet plutselig og ble oppmerksom på dette, men turte ikke gjøre noe så fortsatte å "sove".. Personen som gjorde det er en jeg har kjent i mange år som det har vært litt kjemi med/småflørting på fest, men vi er begge i seriøse forhold. Vedkommende strøk meg over ryggen, armen, låret og brystene. Har skjedd en gang før med samme mann. Veldig rart å tenke på, og dagen etter er alt er som normalt.. Har veldig dårlig samvittighet for det, men likte det litt.. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette, er jo ikke greit siden begge er i forhold, men var jo heller ikke med på det Anonymkode: cd474...196 Syns du fikk mange bastante svar her. Å stryke på noen som sover er ikke et overgrep, når man driver å småflørter med vedkommende ellers. Det er muligens litt på kanten å strykepå brystene, men overgrep er da å ta altfor hard i. Anonymkode: 08bb4...6a4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #16 Skrevet 31. desember 2016 På 12/29/2016 den 9.55, AnonymBruker skrev: Ikke greit. Du må anmelde ham for overgrep slik at han kan straffes knallhardt. Det anses for svært grovt å forgripe seg på noen som sover eller ikke er i stand til å gjøre motstand. 3-4 års fengsel er normalt for slikt, noe han definitivt bør få for dette. Anonymkode: 24254...0b3 Men da er det snakk om samleie, ikke stryking på armer og ben. Hvilken paragraf er det som er blitt brutt i denne saken da? Anonymkode: 08bb4...6a4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #17 Skrevet 31. desember 2016 På Wednesday, December 28, 2016 den 18.24, AnonymBruker skrev: Tusen takk du som skrev dette jeg har selv lurt på det hvorfor man blir stimulert seksuelt av overgrep, veldig mange vet ikke om at dette er tilfeldig viktig info som ofte blir glemt at det er naturlig for noen, ikke alle, ofre å føle seksuell stimuli av overgrep. Mange føler skyld og skam rundt dette, men det er viktig at overgriper er eneansvarlig! Real men dont rape. Anonymkode: 3c944...7ea Noen undersøkelser sier at over 20 prosent får orgasme av vaginal stimulering under et overgrep. Kvinner blir fote mer fintfølende og man regner med at orgasme kan være en måte å bli kvitt fremmed sperm på for å unngå graviditet. Det siste er riktignok teorier Anonymkode: 80223...f9e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #18 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen undersøkelser sier at over 20 prosent får orgasme av vaginal stimulering under et overgrep. Kvinner blir fote mer fintfølende og man regner med at orgasme kan være en måte å bli kvitt fremmed sperm på for å unngå graviditet. Det siste er riktignok teorier Anonymkode: 80223...f9e Har også hørt om rn som kum har fått orgasme av andre en gang og det var av en overgriper Anonymkode: 80223...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå